Журито на PR приз 2015 ще подкрепи с дарение каузите на студентските проекти, класирани на първо и второ място в спецалната конкурсна категория “PR на студентски проект”.
По повод десетгодишнината от подписването на Етичния кодекс, Комисията по етика на БДВО връчи за първи път своя специална награда за етични практики и устойчиво развитие.
Журито имаше нелеката задача да оцени и класира най-добрите проекти във всички 14 конкурсни категории.
Всички носители на награди по категории:
Корпоративна PR кампания:
1. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank
2. Проучване „Съвременните двама” – AMI Communications България, реализиран за AMI Communications България
3. Луксофт открива развоен център в България – Пи Ар Пойнт, реализизан за Луксофт България
Специална награда на КРИБ за проекта Samsung Smart School, реализиран от BBDO Group за Samsung Electronics
CSR проект – бизнес сектор
1. Вечеря на тъмно – Мтел, реализиран за Мтел
2. Най-добър старт за всяко дете – BBDO Group, релизиран за Пощенска банка
3. Говори открито срещу домашното насилие – All Channels Communications, реализизан за AVON България
Специална награда на b2b Media за проекта „Социална платформа Здрави”,реализиран от Софарма АД, за Софарма АД
CSR проект – несопански сектор
1. Най-големи герои са малките – Чаптър 4, реализиран за Фондация „Нашите недоносени деца” с подкрепата на AbbVie
2. Гордея се с труда на моите родители – Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, реализизан за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН
3. Бележник 2014 – какъв е средният успех на държавата в грижата за децата – Сдружение Национална мрежа за децата в партньорство с MVM Group, реализиран за Сдружение Национална мрежа за децата
PR проект в публичния сектор
1. Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП
2. CRC@25: UNICEF Фоторепортери – United Partners, реализиран за UNICEF България
3. PR Thursday – M3 College, реализиран за М3 Communication College
Зелени комуникации и градска среда
1. Непознатото богатство – BBDO Group, реализиран за Samsung Electronics
2. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank
3. „Зелени дни” – Фестивал на новия туризъм, чистата храна и здравия живот – Българска асоциация за алтернативен туризъм и д-р Петър Кърджилов, свободно практикуващ PR специалист, реализиран за Българска асоциация по алтернативен туризъм
Специална награда на списание “Мениджър” за проекта “За колелата и техните хора”, реализиран от BBDO Group за Пощенска банка
PR проект за вътрешни комуникации
1. Mtalant коледно парти – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел
2. Пресичай внимателно през железопътните прелези – конкурс за детска рисунка – Държавно предприятие “Национална компания “Железопътна инфраструктура”, реализиран за Държавно предприятие „Национална компания „Железопътна инфраструктура”
PR проект за продукт или услуга
1. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations
2. Astika Майсторс – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД
3. Вземи сега, плати на части – BBDO Group, реализиран за Пощенска банка
Специално събитие
1. Официално представяне на Carling British Cider Cherry в България – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД
2. Mtel Media Masters 2014 – Човекът е изчезващ вид – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел
3. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations
PR проект на медия
1. Кампания „Забавното лятно четене” – CIVITAS, реализиран за Инвестор.бг и az-deteto.bg
2. “Купувам българско” – БНТ, реализиран за БНТ
3. Шумът на парите 2014 – AMI Communications България, реализиран за Profit.bg
4. Експедиция “Преоткрий България” – Агенция БУЛФОТО, реализиран за Сдружение “Културни проекти”
Кризисен PR
1. Предотвратяване приемането на вредния „Закон срещу търговските вериги“ – Grozdanov Communications Consulting, реализиран за Сдружение за модерна търговия
2. „Кризисна комуникация във връзка със затварянето на ТЕЦ Варна“ – AMI Communications България, реализиран за ТЕЦ Варна
Онлайн кампания или проект
1. Мтел Талант – All Channels Communications и Мтел, реализиран за Мтел
2. Здрави – Софарма АД, реализиран за Софарма АД
Имиджмейкинг
“Даниел Цочев на 50? Защо Не?!” – юбилеен шоу спектакъл за отбелязване на 50 годишнина и 25 години сценична кариера на актьора – Аpeiron Communication, реализиран за Даниел Цочев, актьор
Политически PR
Политическа PR кампания на АБВ за изборите за Европейски парламент през 2014 година – О три пи ар, реализиран за АБВ
Специална награда на комисията по етика: проект Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП
Специална категория “PR на студентски проект”
1. Дом на книгата – НБУ, реализиран за Дом на книгата
2. Да възстановим изгорялата библиотека – Студенти от специалност “Връзки с обществеността” – ВТУ, реализиран за Стопански факултет на Великотърновски университет “Св. св. Кирил и Методий”
3. Радио маратон на ВТУ Радио – ВТУ медия към ВТУ “Св.св. Кирил и Методий”, реализиран за ВТУ медия
Поощрителна грамота за проекта „Денят на първокурсника” – УНСС, Цветелина Пенчева, реализиран за УНСС
Три от наградените кампании и техните екипи ще получат специална награда от Апейрон Академия – частични стипендии за участие в квалификационните програми на Chartered Institute of Public Relations, UK.
Церемонията по награждаването на победителите в тазгодишното издание на конкурса можете да гледате на 23 май от 11 ч. по "България Он Ер".
По повод десетгодишнината от подписването на Етичния кодекс, Комисията по етика на БДВО връчи за първи път своя специална награда за етични практики и устойчиво развитие.
Журито имаше нелеката задача да оцени и класира най-добрите проекти във всички 14 конкурсни категории.
Всички носители на награди по категории:
Корпоративна PR кампания:
1. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank
2. Проучване „Съвременните двама” – AMI Communications България, реализиран за AMI Communications България
3. Луксофт открива развоен център в България – Пи Ар Пойнт, реализизан за Луксофт България
Специална награда на КРИБ за проекта Samsung Smart School, реализиран от BBDO Group за Samsung Electronics
CSR проект – бизнес сектор
1. Вечеря на тъмно – Мтел, реализиран за Мтел
2. Най-добър старт за всяко дете – BBDO Group, релизиран за Пощенска банка
3. Говори открито срещу домашното насилие – All Channels Communications, реализизан за AVON България
Специална награда на b2b Media за проекта „Социална платформа Здрави”,реализиран от Софарма АД, за Софарма АД
CSR проект – несопански сектор
1. Най-големи герои са малките – Чаптър 4, реализиран за Фондация „Нашите недоносени деца” с подкрепата на AbbVie
2. Гордея се с труда на моите родители – Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, реализизан за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН
3. Бележник 2014 – какъв е средният успех на държавата в грижата за децата – Сдружение Национална мрежа за децата в партньорство с MVM Group, реализиран за Сдружение Национална мрежа за децата
PR проект в публичния сектор
1. Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП
2. CRC@25: UNICEF Фоторепортери – United Partners, реализиран за UNICEF България
3. PR Thursday – M3 College, реализиран за М3 Communication College
Зелени комуникации и градска среда
1. Непознатото богатство – BBDO Group, реализиран за Samsung Electronics
2. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank
3. „Зелени дни” – Фестивал на новия туризъм, чистата храна и здравия живот – Българска асоциация за алтернативен туризъм и д-р Петър Кърджилов, свободно практикуващ PR специалист, реализиран за Българска асоциация по алтернативен туризъм
Специална награда на списание “Мениджър” за проекта “За колелата и техните хора”, реализиран от BBDO Group за Пощенска банка
PR проект за вътрешни комуникации
1. Mtalant коледно парти – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел
2. Пресичай внимателно през железопътните прелези – конкурс за детска рисунка – Държавно предприятие “Национална компания “Железопътна инфраструктура”, реализиран за Държавно предприятие „Национална компания „Железопътна инфраструктура”
PR проект за продукт или услуга
1. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations
2. Astika Майсторс – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД
3. Вземи сега, плати на части – BBDO Group, реализиран за Пощенска банка
Специално събитие
1. Официално представяне на Carling British Cider Cherry в България – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД
2. Mtel Media Masters 2014 – Човекът е изчезващ вид – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел
3. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations
PR проект на медия
1. Кампания „Забавното лятно четене” – CIVITAS, реализиран за Инвестор.бг и az-deteto.bg
2. “Купувам българско” – БНТ, реализиран за БНТ
3. Шумът на парите 2014 – AMI Communications България, реализиран за Profit.bg
4. Експедиция “Преоткрий България” – Агенция БУЛФОТО, реализиран за Сдружение “Културни проекти”
Кризисен PR
1. Предотвратяване приемането на вредния „Закон срещу търговските вериги“ – Grozdanov Communications Consulting, реализиран за Сдружение за модерна търговия
2. „Кризисна комуникация във връзка със затварянето на ТЕЦ Варна“ – AMI Communications България, реализиран за ТЕЦ Варна
Онлайн кампания или проект
1. Мтел Талант – All Channels Communications и Мтел, реализиран за Мтел
2. Здрави – Софарма АД, реализиран за Софарма АД
Имиджмейкинг
“Даниел Цочев на 50? Защо Не?!” – юбилеен шоу спектакъл за отбелязване на 50 годишнина и 25 години сценична кариера на актьора – Аpeiron Communication, реализиран за Даниел Цочев, актьор
Политически PR
Политическа PR кампания на АБВ за изборите за Европейски парламент през 2014 година – О три пи ар, реализиран за АБВ
Специална награда на комисията по етика: проект Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП
Специална категория “PR на студентски проект”
1. Дом на книгата – НБУ, реализиран за Дом на книгата
2. Да възстановим изгорялата библиотека – Студенти от специалност “Връзки с обществеността” – ВТУ, реализиран за Стопански факултет на Великотърновски университет “Св. св. Кирил и Методий”
3. Радио маратон на ВТУ Радио – ВТУ медия към ВТУ “Св.св. Кирил и Методий”, реализиран за ВТУ медия
Поощрителна грамота за проекта „Денят на първокурсника” – УНСС, Цветелина Пенчева, реализиран за УНСС
Три от наградените кампании и техните екипи ще получат специална награда от Апейрон Академия – частични стипендии за участие в квалификационните програми на Chartered Institute of Public Relations, UK.
Церемонията по награждаването на победителите в тазгодишното издание на конкурса можете да гледате на 23 май от 11 ч. по "България Он Ер".