Журито на PR приз 2015 ще подкрепи с дарение каузите на студентските проекти, класирани на първо и второ място в спецалната конкурсна категория “PR на студентски проект”.

По повод десетгодишнината от подписването на Етичния кодекс, Комисията по етика на БДВО връчи за първи път своя специална награда за етични практики и устойчиво развитие.

Журито имаше нелеката задача да оцени и класира най-добрите проекти във всички 14 конкурсни категории.

Всички носители на награди по категории:

Корпоративна PR кампания:

1. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank

2. Проучване „Съвременните двама” – AMI Communications България, реализиран за AMI Communications България

3. Луксофт открива развоен център в България – Пи Ар Пойнт, реализизан за Луксофт България

Специална награда на КРИБ за проекта Samsung Smart School, реализиран от BBDO Group за Samsung Electronics

CSR проект – бизнес сектор

1. Вечеря на тъмно – Мтел, реализиран за Мтел

2. Най-добър старт за всяко дете – BBDO Group, релизиран за Пощенска банка

3. Говори открито срещу домашното насилие – All Channels Communications, реализизан за AVON България

Специална награда на b2b Media за проекта „Социална платформа Здрави”,реализиран от Софарма АД, за Софарма АД

CSR проект – несопански сектор

1. Най-големи герои са малките – Чаптър 4, реализиран за Фондация „Нашите недоносени деца” с подкрепата на AbbVie

2. Гордея се с труда на моите родители – Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, реализизан за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН

3. Бележник 2014 – какъв е средният успех на държавата в грижата за децата – Сдружение Национална мрежа за децата в партньорство с MVM Group, реализиран за Сдружение Национална мрежа за децата

PR проект в публичния сектор

1. Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП

2. CRC@25: UNICEF Фоторепортери – United Partners, реализиран за UNICEF България

3. PR Thursday – M3 College, реализиран за М3 Communication College

Зелени комуникации и градска среда

1. Непознатото богатство – BBDO Group, реализиран за Samsung Electronics

2. Емблематичните сгради на България – CIVITAS, реализиран за Alpha Bank

3. „Зелени дни” – Фестивал на новия туризъм, чистата храна и здравия живот – Българска асоциация за алтернативен туризъм и д-р Петър Кърджилов, свободно практикуващ PR специалист, реализиран за Българска асоциация по алтернативен туризъм

Специална награда на списание “Мениджър” за проекта “За колелата и техните хора”, реализиран от BBDO Group за Пощенска банка

PR проект за вътрешни комуникации

1. Mtalant коледно парти – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел

2. Пресичай внимателно през железопътните прелези – конкурс за детска рисунка – Държавно предприятие “Национална компания “Железопътна инфраструктура”, реализиран за Държавно предприятие „Национална компания „Железопътна инфраструктура”

PR проект за продукт или услуга

1. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations

2. Astika Майсторс – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД

3. Вземи сега, плати на части – BBDO Group, реализиран за Пощенска банка

Специално събитие

1. Официално представяне на Carling British Cider Cherry в България – Ню Момент Ню Айдиас, реализиран за Kamenitza АД

2. Mtel Media Masters 2014 – Човекът е изчезващ вид – Мтел и All Channels Communications, реализиран за Мтел

3. Philips CitiScape Саундтракът на София – All Channels Communications, реализиран за Philips Woox Innovations

PR проект на медия

1. Кампания „Забавното лятно четене” – CIVITAS, реализиран за Инвестор.бг и az-deteto.bg

2. “Купувам българско” – БНТ, реализиран за БНТ

3. Шумът на парите 2014 – AMI Communications България, реализиран за Profit.bg

4. Експедиция “Преоткрий България” – Агенция БУЛФОТО, реализиран за Сдружение “Културни проекти”

Кризисен PR

1. Предотвратяване приемането на вредния „Закон срещу търговските вериги“ – Grozdanov Communications Consulting, реализиран за Сдружение за модерна търговия

2. „Кризисна комуникация във връзка със затварянето на ТЕЦ Варна“ – AMI Communications България, реализиран за ТЕЦ Варна

Онлайн кампания или проект

1. Мтел Талант – All Channels Communications и Мтел, реализиран за Мтел

2. Здрави – Софарма АД, реализиран за Софарма АД

Имиджмейкинг

“Даниел Цочев на 50? Защо Не?!” – юбилеен шоу спектакъл за отбелязване на 50 годишнина и 25 години сценична кариера на актьора – Аpeiron Communication, реализиран за Даниел Цочев, актьор

Политически PR

Политическа PR кампания на АБВ за изборите за Европейски парламент през 2014 година – О три пи ар, реализиран за АБВ

Специална награда на комисията по етика: проект Влез в час с данъците – НАП, реализиран за НАП

Специална категория “PR на студентски проект”

1. Дом на книгата – НБУ, реализиран за Дом на книгата

2. Да възстановим изгорялата библиотека – Студенти от специалност “Връзки с обществеността” – ВТУ, реализиран за Стопански факултет на Великотърновски университет “Св. св. Кирил и Методий”

3. Радио маратон на ВТУ Радио – ВТУ медия към ВТУ “Св.св. Кирил и Методий”, реализиран за ВТУ медия

Поощрителна грамота за проекта „Денят на първокурсника” – УНСС, Цветелина Пенчева, реализиран за УНСС

Три от наградените кампании и техните екипи ще получат специална награда от Апейрон Академия – частични стипендии за участие в квалификационните програми на Chartered Institute of Public Relations, UK.

Церемонията по награждаването на победителите в тазгодишното издание на конкурса можете да гледате на 23 май от 11 ч. по "България Он Ер".