Нийсън и Броснан имат еднакъв резултат от 94 точки, но Нийсън е по-влиятелен за продажбите.

Класацията е направена от компанията "Нилсен", която изготвя телевизионните рейтинги на базата на рекламите от първите три месеца на годината. Тя е взела предвид доколко харесван е участникът, неговата разпознаваемост, влияние и други фактори.

Вижте ТОП 10 >>

Лиъм Нийсън е участвал в реклама на фирма за видеоигри. Положително отношение към него имат 78 процента от американците, които го разпознават. В класацията следват Пиърс Броснан и Матю Макконъхи, които са участвали в реклами на автомобили. Джеф Бриджис се откроява сред знаменитостите по влияние сред феновете. Добре в класацията за въздействие в рекламите са се представили също Дженифър Гарнър, Натали Портман, София Вергара, Джим Парсънс, Денис Хейсбърт, Джей Кей Симънс.