Швеция извади на светло разходите за мултитехнологичното шоу, разтърсило „Глобен Арена“ преди седмица. Бюджетът на местната национална телевизия за организация на конкурса бил малко над 14 милиона евро, или 125 милиона крони, а финансовата инжекция на бизнеса прибавила още 6, съобщават от "Монитор". Крайната сума от 20 милиона евро се равнява на по-малко от половината на инвестицията на Дания във форума през 2014 г и е само една трета от колосалната цифра, която Азербайджан дава през 2012 г.

Вижте снимки от финала в Швеция >>

Организаторите приложиха схемата на „Евровизия“ от 2013 г. в Малмьо - избраха зала с капацитета на родната „Арена Армеец“, експлоатираха потенциала на 250 души, вдигали съоръженията за редица фестивали и наградите на MTV.

Визуалната опаковка на шоуто бе сред най-скъпите пера в бюджета на всяка делегация. Шефът на българската – Йоана Левиева, призна, че са отказали изработка на индивидуален бекграунд за Поли Генова, защото удоволствието струвало 30 000 евро. Силуетите, танцуващи в синхрон с Поли, са били готови за адаптация към всеки изпълнител.

ИЗБРАНО