В седмицата преди празника потребителите минават през много онлайн магазини, без да направят покупка, показва проучване, пише БТА.

Тогава за компаниите е важно всеки потенциален купувач да получи офертата, която търси, на най-добрата възможна цена - чрез бързи лични съобщения, показване на банер реклама в точния момент и изпращане на персонален ваучер за намаление за желаните стоки.

На Св. Валентин хората предпочитат лесното пазаруване - това е един от малкото празници, в които през последните години в глобален мащаб потребителите пазаруват с 20 на сто повече онлайн.

Най-много подаръци се продават в последния момент преди празника. Тогава е късно за онлайн доставки и затова клиентите влизат в дигиталните магазини предимно да проучат какво биха могли да купят.

Най-евтиният град за празнуване на Деня на влюбените е Прага. Според немската компания за продажба на цветя в столицата на Чехия разходите за празника възлизат на почти 470 долара. В сумата влизат дузина червени рози, СПА процедури за двама, билети за кино, вечеря в престижен ресторант от справочника "Мишлен" и нощувки в 4 или 5-звезден хотел.