Най-големият бранд от френския холдинг за луксозни стоки "Керинг" - "Гучи", даде началото с колекция от тоалети с цветя, насекоми, животни и символи.

Вижте снимки >>

Mоделите дефилираха върху издигнат стъклен подиум, разположен около сребърна пирамида. Тоалетите от Алесандро Микеле, творчески директор на "Гучи" от януари 2015 г., са вдъхновени от "градината на алхимик, магическо място, където очевидните противоречия живеят заедно".

Първият модел носеше дълга плисирана бяла пола с дълга жилетка в черно и бяло и червен топ с голяма перлена огърлица в класически рок стил. Но консервативният стил скоро беше разчупен, когато започнаха да излизат момичета с чадърчета, с блестящи клинове, дълги надиплени рокли с флорални мотиви, модели, покрили главите си с мрежи, мъже с къси панталони и бродирани пелерини, а също и модели, облечени като фермери и камериерки, пише БТА.

Микеле, който даде на бранда нова силна идентичност и шантав, но шик облик, се спря на темата за сложността на съществуването, неговите амбивалентност и дуализъм.