Компанията-производител на играчката "Санрио" (Sanrio), която притежава правата върху използването на образа, е създала за тази цел в САЩ дъщерната компания "Санрио медиа енд пикчърс ентъртейнмънт" (Sanrio Media and Pictures Entertainment), съобщи в. "Асахи", цитиран от БТА.

Компанията предвижда филмът с Хелоу Кити да излезе на екран през 2019 година. Според някои данни бюджетът на лентата ще е по-голям от този на легендарния "Титаник" от 1997 г. и ще е между 163 и 244 милиона долара.

От "Санрио" планират да привлекат в работата над лентата някои от най-големите имена в Холивуд. Все още не е ясно кой актьор ще озвучава Хелоу Кити във филма.

Популярният образ е измислен през 60-те години на миналия век от собственика на "Санрио" Шинтаро Цуджи. На външен вид Хелоу Кити прилича на малко бяло коте, с което феновете дълги години я асоциират. През 2014 г. обаче представители на компанията излязоха със "сензационно изявление", че известният персонаж е малко момиченце. По-късно е разяснено, че е най-добре по отношение на Хелоу Кити да бъде използван специалният японски термин "гидзинка", който може да бъде преведен като "антропоморфен персонаж".

Както и да е определяна Хелоу Кити, тя носи всяка година на компанията стотици милиони долари. Многобройни продукти с образа на Хелоу Кити заливат пазара още от създаването й. Въпреки че в началото целевата група са малките момичета, днес логото на Хелоу Кити може да се види върху продукти за всички възрасти. Голяма част от тях са канцеларски материали, но има и хранителни стоки, дрехи, козметика, портмонета, компютри и дори самолети.

Редица известни американци са забелязвани с продукти "Хелоу Кити": Аврил Лавин, Камерън Диас, Хайди Клум, Стивън Тайлър, Кристина Агилера, Кармен Електра, Менди Мор, Парис Хилтън и др.

В Япония популярността на Хелоу Кити е проникнала във всички сфери на бита. Продуктите с нейното лого не се асоциират вече само с децата, но и с тийнейджърите, а дори и с възрастни, на които им допада сладкият момичешки образ. Предлага се бельо за възрастни Хелоу Кити, има дори сватбени рокли.

От 2004 г. котенцето е изобразено върху дебитна карта MasterCard от Legend Credit Inc. Тя е предназначена за малки момичета, които се учат да използват дебитна карта при пазаруване.

Анимационни филми за Хелоу Кити са снимани и преди, но те са предимно анимета за японските зрители, въпреки че 40 на сто от продажбите на компанията са извън страната. Напоследък под "натиска" на "Дисни" продажбите започват да спадат. От "Санрио" се надяват новият филм за поправи нещата.