Освен като домакин, Веско – бивш вокал на групите Атлас и Акустика, се изяви и като певец, забавлявайки журналисти и приятели с любимите парчета на Еленко Ангелов. В импровизиран диалог двамата разкриха някои от новаторските теории на автора. По-късно към гостите се присъедини и Коцето - Калки. "Лека Нощ Нещастие" съдържа 618 страници и се разпространява в електронен вариант под формата на диск във веригата книжарници “Пингвините”. Тя е последната книга от трилогията “Най-голямата Истина”. Тепърва обаче предстои на пазара да излязат I-ва и II-ра част, озаглавени „Добро Утро Щастие” и „Добър Ден Всичко”. В "Лека Нощ Нещастие" дипломираният психолог прави шокиращи разкрития за световните лидери, най-влиятелните кралски фамилии, масоните и илюминатите, като разкрива откъде извира силата на тяхното влияние и свързва произхода им с този на влечугоподобните създания, наричани Рептили. Еленко Ангелов е първият, който въвежда тази обвита в мистерия тема у нас. В "Лека Нощ, Нащастие" той събира изследванията на световноизвестни автори като Дейвид Айк, Джордан Максуел, Кати О'Браян, Алекс Джоунс. Българският автор подплатява теорията си с исторически доказателства, включително и от българските документи и фолклор. Индикация за намесата на Рептили от други планети той открива дори в написаната от Паисий Хилендарски през 18 век "История славянобългарска". Любопитните и мистични факти се преплитат и с много полезни решения за съвременните проблеми на човечеството. Еленко Ангелов разкрива истината за финансовата криза. Той разобличава виновниците за кредитното робство, на което повечето от нас стават неволни жертви. Авторът дава и отговор на въпроса защо никой не повдига темата за основните истини, а сляпо вярва на лъжите на политиците. Еленко Ангелов насочва вниманието на читателите към сексуалните и репродуктивни проблеми, които засягат все по-голяма част от човечеството. Той разкрива как медиите буквално програмират съзнанието ни още от най-крехка възраст, претоварвайки и изкривявайки го чрез сексуални послания, закодирани в почти всеки билборд или кадър от рекламните блокове на телевизиите. Именно това той посочва като основен фактор за възникването на проблеми в изграждането на либидото, позовавайки се на наблюдения от 10-годишната си практиката като психолог.