"Балканският фестивал на ракията и спиртните напитки" пристига в НДК

От 1 до 2 декември в НДК ще бъдат представени над 300 марки ракии, водка и крафт джин

Обратно в новината

Коментари - "Балканският фестивал на ракията и спиртните напитки" пристига в НДК | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз такива бабо-сандвичи не ям, между две филии – резенче салам. Аз обичам бабо сандвичи от тия, между два домата– каничка с ракия.

Да се установят правилата за координация на комуникацията по време на криза. Сред целите още са: начертаване на основните комуникационни практики, описание на реакцията при възникналата ситуация на криза и политиката на връзка с медиите. Специалистът по кризисен ПР е необходимо да снабди ръководството и служителите с кризисни проверовъчни списъци и полезни съвети както и да начертае основната позиция на организацията. Единното мнение е ключът в успешната комуникация по време на криза, така че да не се обърка аудиторията с разнопосочни мнения и становища по отношение на кризата. Кризисния ПР се различава от журналистиката по отношение на оценката. ПР специалистът е длъжен да изготви оценка на кризата като цяло – възникване, развитие и влияние на кризата. Също така от съществено значение е да се изгради комуникационна стратегия, като за тази цел трябва в детайли да се познава засегнатата организация – нейните силни и слаби страни, нейните възможности и потенциал( чрез т.нар. SWOT анализ – анализ на силните, слабите страни, възможностите и заплахите). Компаниите по своята същност са комплексни организми, а компонентите в този организъм са в постоянна връзка по между си – вътре в системата и обкръжението. Под въздействието на външната среда настъпват промени, с които организацията е длъжна да се съобрази и да се справи, за да оцелее. Тя се намира в състояние на постоянно динамично равновесие. Всички тези промени въздействат върху обичайния функционален ред на системата. Ето защо тя е принудена да отговори на външния натиск, ако иска да запази своята цялост. В тази връзка това е една от първостепенните цели на кризисния ПР. Той трябва да работи за опазване цялостта на организацията. Ако една организация не се променя и не обновява своя репертоар на релевантни отговори, тя може да мутира.

Пил съм ракия от пъпеш. Уникален аромат на маймуна в собствен сос.