17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А като сгъваха шоколадите и курабиййките не рьяха. Ограничения трябва да има, дали ще го наречем диета или режим на хранене е все тая.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ми то по правило „диета” означава „хранителен режим”, а не както ние, идиотите, го разбираме- глад. С глад нищо не става, ефектът е временен. Просто трябва баланс между приети и изгорени калории!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И за диетите се иска акъл.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Без спорт е абсурдно да стане. Като вземеш твърдо решение да отслабваш първо отиваш и си правиш изследвания. Кръвна картина, урина, хормони. Да ти стане ясно барем къде си. Рентгенова на колянните стави няма да е излишна, за са зтаеш имаш ли износване от килцата и колко и как да се натоварваш физически. Вземаш си кантарчето и шивашкото метърче. Има куп приложения с които можеш да изчислиш BMI. Прочистваш си чревцата едно хубаво да изхвърлиш цялата плака и мяташ. И се поставяш в калориен дефицит. Дайте си парите за хубав хранителен режим и фитнес програма, съобразена Постепенно увеличаваш натоварването съобразено с физическото състояние. За тези дето ги мързи ходене пеш 1-2 часа дневно ще им дойде екстра. На добър час. И забравете за танас узунов и шибаното кето

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Здравейте,искам да ви предоставя възможност да "копаете" Биткойни без да инвестирате нищо,а просто на всеки час "цъкате".Преди 3 месеца ми се стори странно и реших да пробвам,като изкарах и натрупах 168 лв от нищо...и ето сега реших да споделя моят опит,да дам и кажа за това.Давам ви линк,за да започнете https://freebitco.in/?r=34789822

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И защо си толкова "щедра"?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Гълтай.

petrovito
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ела. ще ти дам 169 и ще видиш начин да ги вадиш и в легнало положение

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За мъжете интервалното гладуване е най-добрия метод. И растителната диета разбира се!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Автофагията при интервално гладуване води до "самоизяждане" първо на всякакъв вид мускулна маса и чак последствие на мазнини ! Респективно баш за мъжете това е много далече от "добър метод" , даже напротив ! По-чести хранения с наситени с протеини храни в малки количества + много движение е много по-добър вариант освен ако не сме си поставили за цел да унищожим възможно повече мускули в тялото си .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аутофагията изяжда точно мастните и болните клетки първо. За това иткритие Йошинори Осуми получава Нобелова награда за медицина .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Изяжда" ги като вторичен ефект след първичния катаболен процес обаче.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ударното увеличаване на катаболнит процес , за сметка на анаболният , води както е видно до изсипана кожа , неравномерно отслабване и куп проблеми ! Подкрепям изцяло petrovito от по-долу ! Хранителен режим а не стресираща диета и много движение !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Организмът.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Поредният идиот, в случая от женски пол. Искащ чудеса с вълшебни хранителни добваки, без грам услилие от своя страна, ако не броим глада. А, като се върнем към глада, както много си го асоциират с диета, е напълно противопоказен за самото отслабване и най-вече за резултата след него, да не говорим за изтощението на организма като цяло. Гладуване или пропускане на хранене, само кара мозъка да вкара метаболизма в режим на заделяне на запаси, тоест дори и малко да се яде, мозъка го трупа в запас, затова някой в не отслабват или пък след отслабването бързо връщат килата, че и отгоре. Уважаеми дебелаци, няма как да стане без малко спорт и без много ум в хранителен режим. Спорта може да ви е само интензивно ходене , но трябва да е поне 40 минути на ден и наведнъж. Не да ми се влачите 4 пъти по десет минути с почивки, а наведнъж. Хранителния режим не трябва да ви лишава от нищо, дори любимите сладки или солени неща, но трябва да им се намали количеството и да са само до обяд. Режими за храна бол, но питайте специалисти за 20-30 лева ще ви направят програма. А ходенето го подкарайте сами с първа разходка 5-10 минути и всеки следващ ден добавяйте по 1-2 минути отгоре. Успех!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Много е лесно. Яде се всичко, три пъти на ден и толкова, че 1 час преди следващото ядене да си гладен. И така - за 1 година, 15 кг(аз). Организма свиква с по-малкото ядене. Ходенето - по 1 час на ден, ускорен ход. Това сваля килограми, захар и кръвно. След това се продължава по инерция.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.