Италианската модна къща "Valentino" представи "живот в розово" на Седмицата на модата в Париж - колекцията за сезон есен-зима 2022/2023 беше дръзка, но и предизвика триумф.

С шокиращо розов декор и облекла дизайнерът на бранда Пиерпаоло Пичоли впечатли гостите. На подиума бяха представени 81 тоалета и по-голяма част от тях бяха в различни нюанси на актуалния според италианеца цвят за следващия есенно-зимен сезон.

Вижте снимки тук>>

Mоделиерът беше заложил на свободни силуети с изящни и щедри пропорции, с пера и блестящи орнаменти. Меките сака, тип смокинг, бяха толкова широки, че падаха от раменете на моделите в шикозни сегменти. Обувките бяха на големи платформи от 70-те години в розово, а чантите - с големи катарами. Мъжете също бяха облечени от глава до пети в розови костюми и аксесоари.

И точно когато розовото изглеждаше безкрайно, Пиколи рязко премина към облекла, изцяло в черно - ефектен контраст, демонстрация на неговия ловък контрол върху дизайна. Италианецът опита да покаже, че като се отнеме цвета, вниманието може да се концентрира само върху формата и силуета. Ревюто беше триумф.

Снимка: БТА/АР

Люис Хамилтън и Зендая бяха сред VIP гостите на шоуто, състояло се в квартал "Маре". Те трябваше да договорят специално разрешително за пристигане, тъй като беше ден без автомобилно движение в няколко района на френската столица. Зендая беше облечена в актуалния за "Valentino" розов цвят.

Изкуството на шикозната покана все още е основна част от парижката луксозна индустрия, отбелязва БТА. Модните къщи се надпреварват, за да произведат най-привличащите окото, изобретателни и ярки покани за ревютата си, често доставяни от куриер до личния или професионален адрес на всеки от гостите.

Малките произведения на изкуството понякога правят намек за това какво съдържа колекцията; друг път обаче са просто ексцентрични. Поканата за шоуто на Изабел Маран беше пример за това: блестяща сребърна кутия, в която лежеше изваян музикален инструмент.

Снимка: БТА/АР

Модната къща "LOEWE" пък беше избрала 1-метрово парче тънка гума, скрито в малък метален цилиндър, задаващо тона за модното шоу на дизайнера Джонатан Андерсън.

Поканата на "Yves Saint Laurent" беше демонстрация на истински лукс: черен кожен портфейл с името на съответния гост и златно релефно лого YSL отпред.

Най-ексцентричната и разточителна поканата, правена някога, вероятно беше тази на луксозната марка "Balenciaga" - повреден iPhone 6S със спукан екран и лазерно гравирани подробности за ревюто.