Модна къща Valentino ангажира куп знаменитости начело с Наоми Кембъл, Гуинет Полтроу и Лора Дърн за есенната си кампания.

Благотворителната рекламна кампания ще подпомогне изследването на коронавируса, пише Контактмюзик, цитиран от БТА.

Всеки модел ще носи дрехи от есенната колекция на Valentino и ще бъде фотографиран от семейството или приятели, с които живее.

Знаменитостите, които ще участват в кампанията, са се съгласили да се откажат от хонорарите си. Вместо това модната къща ще дари един милион евро на болницата "Лазаро Спаланцани" в Рим, която оглавява битката на Италия срещу болестта Covid-19.

В благотворителната рекламна кампания ще участват още супермоделът Кристи Търлингтън, племенникът ѝ Джеймс, който също се изявява като модел, Ануар Хадид, и синът на Лора Дърн, Елъри Харпър, от брака с бившия ѝ съпруг Бен Харпър.

Проектът е по идея на творческия директор на Valentino Пиерпаоло Пичоли, който смята да отдаде почит към общността в това безпрецедентно време, вместо към "нещата".