Двама млади мъже на велосипеди, носещи едни и същи пръстени, изобразени в реклама на френската фирма "Cartier", възхваляваща любовта, бяха взети на подбив в Китай.
Още по темата
Присмехът, предизвикан в социалните мрежи, се дължи на една легенда, която разказва за любовта между баща и син.
С наближаването на празника Циси, китайската версия на Свети Валентин, който се пада тази година на 25 август, френската бижутерийна компания излъчи романтичен видеоклип в чест на известния си пръстен "Тrinity".
Видеото показва мъж и жена, хванати за ръце, но също така две дами, легнали една до друга и други двама мъже, придвижващи се с велосипеди.
Мнозина от потребителите в интернет видяха в тези образи хомосексуални сценки. Но легендата, на която се позовава "Cartier", прави съвсем друг прочит на рекламата. Под изображенията на двамата мъже фигурира надписът "баща и син, свързани от любовта, преминават през живота..."
Cartier 在中國的廣告為了符合国情,硬生生把已經拍好的男同志情侶說成是父子,把女同志情侶說成是朋友
— Faiching (@tropicalvoid) August 12, 2020
大概因為父子買對戒真的太怪了,所以他們又加了一句「父子亦是兄弟」https://t.co/xcB8dmi3aI pic.twitter.com/Kx5UTBnm8y
Но потребителите в социалните мрежи не повярваха на тази интерпретация. Бе зададен логичният въпрос - след като двамата са баща и син, защо тогава носят един и същ пръстен, като сгодени?
Китайският клон на "Cartier" не даде признаци, че реагира на коментарите, предава БТА. Темата за хомосексуализма не е табу в Китай, но Китайската комунистическата партия, която е на власт в страната, цензурира форумите в интернет на тази тема и гей съдържанието на киноекраните, припомня агенцията.