Двама млади мъже на велосипеди, носещи едни и същи пръстени, изобразени в реклама на френската фирма "Cartier", възхваляваща любовта, бяха взети на подбив в Китай.

Присмехът, предизвикан в социалните мрежи, се дължи на една легенда, която разказва за любовта между баща и син.

С наближаването на празника Циси, китайската версия на Свети Валентин, който се пада тази година на 25 август, френската бижутерийна компания излъчи романтичен видеоклип в чест на известния си пръстен "Тrinity".

Видеото показва мъж и жена, хванати за ръце, но също така две дами, легнали една до друга и други двама мъже, придвижващи се с велосипеди.

Мнозина от потребителите в интернет видяха в тези образи хомосексуални сценки. Но легендата, на която се позовава "Cartier", прави съвсем друг прочит на рекламата. Под изображенията на двамата мъже фигурира надписът "баща и син, свързани от любовта, преминават през живота..."

Но потребителите в социалните мрежи не повярваха на тази интерпретация. Бе зададен логичният въпрос - след като двамата са баща и син, защо тогава носят един и същ пръстен, като сгодени?

Китайският клон на "Cartier" не даде признаци, че реагира на коментарите, предава БТА. Темата за хомосексуализма не е табу в Китай, но Китайската комунистическата партия, която е на власт в страната, цензурира форумите в интернет на тази тема и гей съдържанието на киноекраните, припомня агенцията.