Седмицата на модата в Милано беше открита с усещане за обновление.

В сряда петдневният моден календар на Милано се върна почти на нивото отпреди края на XIX век с 68 ревюта, 104 презентации и 30 събития. Появиха се нови дизайнери, включително много цветнокожи, за може би най-разнообразната седмица на модата в Милано досега.

Дизайнерът на дамско облекло на "Fendi" Ким Джоунс сведе обикновено луксозния шоурум на бранда до полиран бетонен под и боядисани стоманени греди и трибуни, за да покаже следващата си линия за топлото време. Колекцията пролет-лято 2023 г. е баланс между конструкция, текстура и цвят, в който наслояването е ключово за стила значение.

Вижте снимки >>

Джоунс наметна асиметрично палто от вълна върху прозрачен топ, и двете в неутрални тонове, запазвайки яркия цвят за ботушите на платформа. Копринените рокли са драпирани, а внимателно изработените сатенени палта са с прорези и завързани елегантно на гърба, като сложна японска панделка.

"Fendi"

Снимка: АР/БТА

"Diesel" предложи рядко събитие в модната седмица на открито, с широк достъп за публиката. Моделите дефилираха на подиум под гигантски надуваеми фигури на мъж и жена.

Моделиерът Глен Мартин предложи ново значение на денима както в дамската, така и в мъжката си колекция.

Панталоните са смъкнати, с подпъхнат суитшърт без ръкави. Прозрачни топове са оцветени в нюанси и ефект на деним, носени върху къси панталони с обувки на висок ток, също от деним, предава БТА. Мъжки модел бе в тренч с двойна качулка, съчетан с износени панталони и дънкови ботуши.

Самият деним е добре обработен в новаторски нюанси, които навеждат на мисълта за пустинята, както и в ярка палитра от отделни части в оранжево, зелено или розово.

Снимка: АР/БТА