Това обяви синът на Хю Хефнър - 25-годишният Купър Хефнър, който е художествен директор на списанието в момента.

Вижте култови корици с чужди и БГ звезди >>

В съобщението си в Туитър Хефнър-младши призна, че свалянето на "горещите" снимки било грешка, но сега "Плейбой" е готов да си върне идентичността, съобщи "Дарик".

Голотата отново е част от съдържанието на американския "Плейбой" още в мартенския брой. Ще бъдат върнати и рубриките "Философията на "Плейбой" и "Парти шеги". Слоганът "Забавление за мъже" пък ще бъде премахнат от корицата завинаги.

"Ние винаги ще бъдем лайфстайл списание, акцентиращо върху мъжките интереси, но както ролята на половете в обществото се изменя, това трябва да правим и ние", подчертава Хефнър.

В друго изявление той споделя колко много му е липсвало да вижда създаденото от баща му на страниците на "Плейбой" - списание, което не се притеснява да говори открито за сексуалната свобода, но междувременно окуражава и интелигентния диалог между различни социални, философски и религиозни позиции.

Списанието обяви миналата година, че спира да публикува голи снимки на жени, защото те вече не са особено интересни при наличието на толкова безплатна порнография в интернет. Решението беше взето под ръководството на предишния президент на компанията Скот Фландърс, който напусна след няколко месеца.

Професорът по журналистика в университета в Мисисипи Самир Хусни каза, че забраната за пълна голота вероятно е отблъснала повече читатели, отколкото е привлякла, пише БТА.

"Комбинацията от "Плейбой" и идеята за облечени модели е вид оксиморон. Те винаги ще носят стереотипа за голо списание"
, каза той.
ИЗБРАНО