Някога, при това не чак толкова отдавна, когато социалните мрежи все още не съществуваха, градяхме мнението си за някого, общувайки с него очи в очи, наблюдавайки го отстрани как води живота си и следейки отблизо постъпките му. Днес обаче нещата стоят по различен начин от преди, тъй като мнозина предпочитат да прескочат целия процес на опознаване, базиран на личния контакт с другите, доверявайки се основно на образа, който представят във виртуалното пространство, като съдят за тях единствено по публикациите им в него, уж разкриващи личността им.

Благодарение на този подход, голяма част от ежедневието неусетно се пренесе в платформите за комуникация, чиито потребители постепенно се вманиачиха по идеята да се представят във възможно най-добра светлина, дори тя да не отразява реалността... Изпълвайки профилите си с нереално възхитителни снимки, целящи да демонстрират на останалите приказката, в която са се озовали, те превърнаха на т.нар. "лайкове" в основен стремеж, граничещ с фик-идея за всички, внушавайки им, че те са възможно най-голямото постижение, което някой може да достигне през цялото си съществуване, свидетелстващо за успеха му.

Вижте кадъра >>

Така една роди и една от най-модерните и популярни професии, ако изобщо може да се определи като такава, а именно тази на инфлуенсъра, който си сътрудничи с различни марки, рекламирайки техните продукти личните си акаунти в интернет. Погледнато отстрани, това начинание изглежда сравнително лесно, и въпреки че действително не изисква кой знае какви усилия, то все пак идва с известни затруднения. Например, ако човек иска да си партнира с дадени брандове, получавайки заплащане, той най-напред трябва да има достатъчно последователи, иначе надали някой би му обърнал внимание.

Това, разбира се, не е елементарно, или поне не толкова, колкото звучи. За да накара потребителите на въпросните сайтове да се абонират за страницата му, той трябва да прояви немалко креативност не само в създаването, но и в поднасянето на публикациите си, привличайки тения интерес.

Снимка: Официален профил в Instagram

В това отношение обаче дъщерята на Гала няма от какво да се притеснява, тъй като благодарение на големия брой хора, следящи акаунта ѝ, тя отдавна се е наредила между най-търсените инфлуенсъри сред младите дами у нас. Така от известно време насам Мари Будева успешно се изявява във въпросното поприще, съумявайки да превърна почти всеки свой пост в Инстаграм в източник на средства по споменатия вече начин.

Естествено, наследницата на телевизионната водеща отдавна е разбрала, че най-безотказният метод за приковаване на всеобщото внимание е предизвикателността, с която умело си служи, поднасяйки я деликатно на своите почти 80 хиляди почитатели в социалната мрежа.

Както всъщност стори съвсем наскоро, публикувайки като 24-часова история свой кадър, с който искаше да им покаже новата си прическа, но всъщност разкри много повече от това. На изображението, заснето от нея в огледало, косата ѝ се спуска върху раменете ѝ на къдрици, като предната ѝ част е вдигната с помощта на шноли. Надали обаче някой изобщо е забелязал нейната фризура, тъй като тя е облечена с кафяв потник, подчертаващ гърдите ѝ, под който ясно личи, че не носи сутиен. Дрехата не прозира, но и няма нужда, защото очертава детайлно формите на нейното тяло, включително и зърната ѝ.

Снимка: Официален профил в Instagram

Напоследък Будева все по-често се изявява на малкия екран, предимно като гост в различни предавания. В средите обаче се говори, че тя мечтае да тръгне по стъпките на популярната си майка, ориентирайки се към нейната професия, отвеждаща я под обектива на камерата и светлините на прожекторите. Кой знае, може би някой ден, в не толкова далечното бъдеще, зрителите ще могат да я видят в ролята на водещ на някое шоу. И защо не, при положение, че Гала вече добре е отъпкала пътека, по която щерка ѝ възнамерява да поеме.