Вече е безпощадно ясно - надеждите на феновете, че ще има продължение на култовия филм на братя Коен - "Големият Лебовски", са били напразни. 

Съмненията се появиха преди дни, когато звездата Джеф Бриджис, изиграл главната роля на Пича (The Dude), публикува в Туитър провокативно 15-секундно видео, в което се появява облечен точно като във филма, а накрая излиза надпис 3.02.2019 г.

Оказа се обаче, че това е било комерсиална стратегия - Бриджис и звездата от "Сексът и градът" Сара Джесика Паркър са се снимали в реклама на бирата "Стела Артоа", която ще бъде официално излъчена утре - на най-голямото събитие в САЩ - "Супербоул". Кратък трейлър, който се появи в YouTube преди три дни, вече разкрива част от сюжета.

Любопитното обаче е, че в рекламата се е снимал и нашумелият български актьор Димитър Маринов, който проби в Холивуд с номинирания за "Оскар" филм "Зелена книга". Миналата седмица той вече разказа в интервю за Dir.bg, че само преди месец са участвали в реклама на една от най-големите марки бира. 

В нея, освен че 30 години по-късно Бриджис отново се превъплъщава в Пича, а Сара Джесика Паркър е в ролята си на екстравагантната Кари Брадшоу от топсериала, българският актьор е играл руски шпионин. Разбира се, с руски акцент.

Джеф Бриджис и Димитър Маринов (вдясно) се сприятелили покрай музиката - американецът свири на китара, а българинът - на цигулка

Снимка: Официален профил във Фейсбук

Първоначално тя е била заснета в 5 части - в две от тях е участвал Маринов, а Бриджис и Паркър - в три. В последния момент обаче е решено утре да бъдат излъчени само тези с тях двамата, а вероятно другите - с българина, ще бъдат завъртени по-нататък. Сюжетът за руски агенти в карикатура може да е причината за отлагането, на фона на обтегнатите отношения между Вашингтон и Москва, спекулират в киноиндустрията.

Иначе основата концепция на рекламата е следната - Лебовски и Брадшоу вече не искат любимите си напитки, с които са познати на зрителите. Вместо да поръча от неизменния коктейл "Космополитън", Кари избира бира. Това буквално шокира сервитьорите в ресторанта, които започват да изпускат чинии и да се спъват. В този момент влиза Пича, а барманът му предлага неговия досегашен алкохолен фаворит - коктейл "Бял руснак". И той обаче залага на пенливото пиво. 

Със сигурност звездната реклама е много скъпа. Мачът за купата на NFL всяка година е най-гледаната телевизионна продукция в САЩ, а през 2015-а Супербол стана най-гледаната американска телевизионна програма в историята със 114,4 милиона зрители. По тази причина 1 минута реклама струва минимум 5 млн. долара.

И макар точно тази със сигурност да си струва да се види заради идеята с любими филмови герои, всичко това не е твърде забавно за големите фенове на "Големият Лебовски". Въпреки че братя Коен по принцип не правят продължения на филмите си, до последно имаше надежди, че този път може да е изключение.

Самият Джеф Бриджис неотдавна заяви, че няма нищо против до края на дните си да бъде свързван с ролята на Пича. Това стана по време на тазгодишната церемония "Златен глобус", където той получи награда за цялостен принос.