Американската компания за бельо "Victoria's Secret" ангажира за свои посланици индийската актриса Приянка Чопра и футболистката Меган Рапиноу - знак за готовността на марката да скъса с модела на жена, считана за карикатура и символизирана от нейния прочут годишен парад на модели с ангелски крила, съобщава в. "Mirror".
Предприемайки сериозни промени, модният лейбъл измества фокуса от традиционното си брандиране към по-приобщаващ и разнообразен имидж с по-широка привлекателност.
Приянка Чопра и Меган Рапиноу са само две от известните лица с различни среда и професии, които ще промотират "Victoria's Secret", включително и в анонсиран подкаст от 10 епизода.
Към тях се присъединяват суданско-австралийският модел Адут Акеч, британската медийна персона Аманда де Кадене, размер плюс моделът и боди активистка Палома Елесер, китайската скиорка Айлин Гу, бразилският трансджендър модел и активистка Валентина Сампайо, предава БТА.
Оповестявайки т.нар. "Колектив", от модната компания написаха на страниците си в социалните медии:
"Горди сме да обявим една вълнуваща нова платформа, предназначена да оформи бъдещето на "Victoria's Secret".