Световноизвестният продуцент и композитор Георги Линев, който твори и под името Kan Wakan, направи неочаквана колаборация с Тони Стораро.

"Убиваш всичко в мен" е отговор на клишетата на продуцента, чиято музика озвучава култови сериали и филми по Netflix, Amazon Prime и HBO (Game of Thrones) и е промотирана от медии, като Rolling Stone, BBC1 и LA Weekly.

Георги Линев израства и изгражда кариерата си в САЩ, но по време на пандемията решава да се завърне в България. Докато пътува към морето с приятели случайно чува за първи път песен на Тони Стораро. "Потънах в дълбините на гласа му и начина, по който извайваше интересни мелодии около необичайни ритми. Тогава един приятел ми каза: "Защо не запишеш нещо с него?" Друг приятел, който пътуваше с нас, добави: "Няма ли да е странно? Това е чалга. Хората няма да те разберат".

За продуцента обаче подобни етикети са по-скоро предизвикателство, отколкото спирачка.

"Живеем във време, в което лепенето на етикети по начина, по който сме свикнали, вече не работи. Живеем в епоха на пренасищане с информация, образи, изкуство, музика... Нашият вкус вече не се основава на определен набор от естетика или идеали, а на отвореността за постоянно адаптиране и изграждане на собствена визия. Тя се базира на всичко, което е около нас - от вулгарната витрина в Слънчев бряг, през хилядолетен исторически паметник. И колкото по-несъвместими са елементите, толкова по-красиво може да бъде", разказва Георги Линев.

Скоро след този разговор той се запознава с Тони Стораро и започва процес от около година, в която се ражда първо мелодията, после текстът на Васил Витанов, а след това - 8 поредни версии на вокала на песента, докато двамата артисти са напълно удовлетворени.

В аранжимента звучи български църковен хор, струнен квартет, записван в Берлин, а мастерингът е направен в Лондон от Гай Дейви (работил с Michael Kiwanuka, The Streets, Kaytranada и Jon Hopkins).

"Има страхотна доза усет и умение в начина, по който Тони успява да изрази себе си. Той може да пише аранжиментите си, свири виртуозно на пиано и китара и е изключително лесно и приятно да се работи с него. Да работим и израстваме заедно с него по този път беше разширяващ съзнанието процес", разказва още Линев.

В периода, в който парчето се ражда, продуцентът се сблъсква с всички предразсъдъци около работата си с "чалга" изпълнител. "​​Аз не съм израснал тук и за мен няма особена разлика между това, което прави Тейлър Суифт в САЩ и това, което Тони Стораро прави в България - все е поп музика, слушана от огромна група хора, с фолк елементи" - обяснява той. И вдъхновен от стигмата, Георги не се отказва от проекта, а паралелно с музиката създава документален филм, както и следващи ремикси и колаборации с някои от най-популярните алтернативни изпълнители, които тепърва ще развиват проекта.