H&M
Дейвид Бекъм обикаля по бельо лондонските покриви
Дейвид Бекъм играе главната роля в новата рекламна кампания за пролетната колекция бельо „David Beckham Bodywear at H&M“.
Кампанията е заснета от режисьора Никълъс Уиндинг Рефън, известен с филмите си „Drive: Живот на скорост“ и „Само Бог прощава“.
Според наситения с екшън сюжет, Дейвид трябва да заснеме фотосесия, но е заключен на покрива на една сграда само по бельо и няма никакви шансове за бягство. Той е готов на всичко, за да се измъкне, но за целта трябва сам да изпълни поредица от невероятни каскади.
Бекъм бил изключително естествен пред камерата и изпълнявал без притеснение всичките си каскади, сподели Никълъс Уиндинг Рефън.
Кампанията представя модели от пролетната колекция „David Beckham Bodywear“, която предлага свеж поглед към традиционното мъжко бельо. Блузите без яка с дълъг ръкав, потниците и тесните боксери са изработени от плат с различни по ширина райета, а гърбовете на блузите с дълги реглан ръкави са украсени с надписи в колежански стил.
За първи път колекцията ще представи и детски модели. Колекцията за момчета е умалено копие на мъжката линия и включва блузи без яка с дълъг ръкав, потници, тесни боксери, клинове и пижамeни шорти. Двете колекции ще се предлагат от 6-ти януари.
Според наситения с екшън сюжет, Дейвид трябва да заснеме фотосесия, но е заключен на покрива на една сграда само по бельо и няма никакви шансове за бягство. Той е готов на всичко, за да се измъкне, но за целта трябва сам да изпълни поредица от невероятни каскади.
Бекъм бил изключително естествен пред камерата и изпълнявал без притеснение всичките си каскади, сподели Никълъс Уиндинг Рефън.
Кампанията представя модели от пролетната колекция „David Beckham Bodywear“, която предлага свеж поглед към традиционното мъжко бельо. Блузите без яка с дълъг ръкав, потниците и тесните боксери са изработени от плат с различни по ширина райета, а гърбовете на блузите с дълги реглан ръкави са украсени с надписи в колежански стил.
За първи път колекцията ще представи и детски модели. Колекцията за момчета е умалено копие на мъжката линия и включва блузи без яка с дълъг ръкав, потници, тесни боксери, клинове и пижамeни шорти. Двете колекции ще се предлагат от 6-ти януари.