Сеул FW 2023 започна: Вижте независимите брандове, които участват тази година
Стратегическата цел е да се превърне в една от най-значимите седмици на модата в света, следвайки тези в Ню Йорк, Париж, Лондон и Милано
Новите тенденции в K-pop модата, която през последните години набира популярност у нас, бяха представени на седмицата на модата в Сеул. Можем да видим както бизнес облекла, които независимите дизайнери ни представят, така и "шапка върху шапка".
Ако до преди 10 години у нас да не бе толкова популярна тяхната култура, то сега можем да кажем, че почти няма човек, който не е слушал корейска музика или пък не е бил повлиян от корейския нестандартен street style.
Седмицата на модата е организирана от Seoul Design Foundation и домакинствана от Seoul Metropolitan Government, и представлява поредица от събития за световния моден бизнес, които се провеждат два пъти годишно през март и октомври. Стратегическата й цел е да се превърне в една от най-значимите седмици на модата в света, следвайки тези в Ню Йорк, Париж, Лондон и Милано.
На шоуто този сезон предстоят да бъдат представени 30 корейски модни дизайнерски марки. Шоуто ще продължи до 19-и март в центъра на столицата и е предавано на живо в YouTube. Почетни посланици тази година са момичешката K-pop група NewJeans.
Южнокорейското изложение е поредица от модни ревюта на най-добрите корейски дизайнери и е едно от най-големите модни бизнес събития в страната им. Проведена за първи път през 2000 г., то се превърна в най-изявеното сред всички заедно с развитието и на самата корейска модна индустрия. А "Generation Next" утвърди престижа си на организатор за изява на перспективни дизайнери и независими модни брандове. Изложението има за цел да популяризира бизнеса на криейтърите в Сеул и тяхното навлизане на световния пазар на модата.