Светлинното шоу „Скъпоценни моменти“ на модната платформа Answear събра стотици хиляди зрители и известни фенове на марката
Феноменалният мапинг спектакъл откри третото издание на Фестивал на светлините LUNAR
С иновативен светлинен спектакъл, посветен на съвършената женственост, международната модна платформа Answear пресъздаде посланията на новата си кампания "Облечи живота си с нещо безценно" пред многохилядната публиката на Фестивал на светлините LUNAR. Под звездното небе модерната фасада на столичния хотел Hyatt Regency Sofia се превърна във въздействащо произведение на изкуството, коeто ни подтиква да се докоснем до непреходната красота и финес, и да превърнем всеки миг в безценно преживяване.
Феерията от цветове, форми и деликатни текстури под името "Скъпоценни моменти" беше посрещната възторжено от публиката на най-мащабния светлинен фестивал, както и от известни личности, фенове на Answear. Тв водещата Андреа Банда Банда, инфлуенсърите Биляна Славейкова-Бибонс и Елица Бехар, моделът Глория Петкова, сопраното Мила Михова, художествената гимнастичка Симона Дянкова и участничките в актуалния сезон на телевизионното риалити "Ергенът" Маги Томова и Екатерина Тодорова бяха първите зрители на зрелищното шоу и побързаха да споделят ефектните визии с последователите си в социалните мрежи.
Answear представя "Скъпоценни моменти"
Спектакълът на Answear ни напомни да не отлагаме важните избори, да търсим път към хората и местата, с които сме свързани, да бъдем гъвкави и адаптивни, и да вървим през живота със стил. С тези ключови послания от новата си имиджова кампания марката провокира своите фенове да преосмислят разбирането си за живота и значимите моменти в него. Answear вярва, че модата изразява нашите ценности, а красивите и качествени вещи, избрани с емоция, обогатяват ежедневието ни и пазят най-ценните ни спомени.
Видеоклип към кампанията "Облечи живота си с нещо безценно":
Качествената и експресивна мода на Answear е пресъздадена перфектно от режисьора и фотограф Стела Консони, известна с работата си за Gucci, Burberry и Vogue. Видеото е създадено през пролетта в живописния Лисабон, а лице на кампанията е Фатима Бруненго, бразилска актриса и модел. Стиловете, които тя избира, разказват вълнуващи модни истории и запечатват най-важните моменти.
Надникнете зад кулисите на видео продукцията
С кампанията "Облечи живота си с нещо безценно" Answear се позиционира в премиум модния сегмент, и внимателно подбира продукти от над 500 ексклузивни световни марки като Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham и Furla. Модната платформа разкрива палитра от оригинални стилове и преживявания, и създава вълнуващ свят с дизайнерски колекции. С новата си кампания Answear доказва, че стилът е в същността на безценните преживявания, а пазаруването ни носи нови, изключителни емоции.
НАЙ
Белослава: Изключително качество е човек да може да гледа прямо и право в очите
Трагичен инцидент в планината отне живота на основателя на модната марка "Манго"
Травматичният живот на Джуди Гарланд – глад и експлоатация
15 касети с неиздавани песни на Майкъл Джексън открити случайно в склад в Калифорния
Колко готино всъщност е движението Cool Britannia?
Белослава: Изключително качество е човек да може да гледа прямо и право в очите
Трагичен инцидент в планината отне живота на основателя на модната марка "Манго"
15 касети с неиздавани песни на Майкъл Джексън открити случайно в склад в Калифорния
Колко готино всъщност е движението Cool Britannia?
"Фармацевтите" намериха съкровището и грабнаха голямата награда в "Бягство към победата"