Зак Позен закрива собствената си марка
Един от любимците на звездите се отказва от брандовете си
Дизайнерът Зак Позен, който от две десетилетия е любимец на звездите на червения килим, закрива собствената си модна си марка, съобщи Асошиейтед прес.
Компанията, притежаваща лейбълите House of Z и Z Spoke, обяви, че е в процес на продажба.
Зак Позен, който е на 39 години, е известен с бляскавите си прилепнали рокли, често с дълги шлейфове. Когато дебютира самостоятелно през 2001 г., е обявен за вундеркинд на нюйоркската мода. Негови клиентки са Гуинет Полтроу, Кейти Холмс, Риана, принцеса Юджини, Опра Уинфри, Клеър Дейнс, Мишел Обама.
Поусън е също творчески директор за колекцията женска мода на "Брукс брадърс".