Популярни автори като Дейвид Уилямс вдъхновяват децата да четат и продажбата на детските печатни издания са нараснали с 16 процента във Великобритания миналата година, пише "Дейли мейл", цитиран от БТА.

В същото време продажбите на електронни книги са намалели с три процента.
Детските книги се оказват ключов жанр в издателския бизнес, като често са с по-големи продажби. И докато родителите се притесняват, че малчуганите прекарват много време пред компютъра или игровата конзола, експертите са убедени, че те са "жадни" за писмено слово. Затова и книжарниците вече отреждат повече място на детската литература.

"Децата сега четат повече и искат книгите им да са на хартия - твърди професионалното списание "Букселър". - Те може да играят електронни игри, но предпочитат да не четат на "Киндъл".