7 двойки се прегръщат в продължение на 20 секунди в най-новата реклама на душ гела Dove Advanced Care. Двойките са с различна връзка помежду си - от съпрузи до баба и внук.

Но защо точно 20 секунди?

Според редица проучвания само 20 секунди физически контакт с любим човек са достатъчни, за да се активира отделянето на окситоцин - един от хормоните, които ни карат да се чувстваме добре.

Снимки ТУК >>

Изследване на Университета в Северна Каролина доказва, че 20-секундната прегръдка с партньор може значително да повиши нивата на окситоцин и да понижи тези на стреса. С една прегръдка се отделят и още "добри" неврохимикали като допамин, серотонин и ендорфин. Всички те са известни като "хормоните на щастието".

Снимка: Dove

"Това е най-подхранващият душ гел от портфолиото ни. Формулата му дава на кожата наистина дълготрайна хидратация и мекота като след лосион, която остава до 24 часа. Затова много искахме да свържем продукта с усещането за нежност. А каква по-голяма нежност от докосването до любим човек", споделя Катерина Михайлова, бранд мениджър на Dove България.

Снимка: Dove

"Хората в последните години стават все по-стресирани, все повече бързат и все по-рядко си отделят време за нежност един към друг. Затова с тази кампания си поставихме още една, по-голяма цел: да напомним колко важни са тези моменти", разказва Иван Тотев, творчески и управляващ директор на &play, рекламната агенция зад идеята.

Снимка: Dove

Видеото вече успя да събере хиляди гледания и позитивни коментари. Сред двойките в него има и няколко популярни лица - рапърът Боро Първи и съпругата му Ани Пунчева, както и водещата Мира Добрева заедно с дъщеря ѝ - Лора Добрева.

Съдържание на: Dove
ИЗБРАНО