Лидл България проведе 63 дегустации в 48 града, в които се включиха близо 56 хиляди души. Потребителите имаха възможност да опитат и оценят вкуса на 12 продукта от собствени марки на веригата, разпределени в 4 продуктови групи - млечни, колбаси, бира и сладолед.
В челната тройка на най-харесвани от участниците се оказаха различните видове сладоледи Gelatelli, бирите Perlenbacher и Argus, следвани от деликатесна варена шунка Dulano и сметанови пудинг Milbona.
Проведените дегустации са продължение на най-големия вкусов тест на собствени марки на Lidl, реализиран от IPSOS в България. Той беше проведен в началото на годината по метода на т.нар. blind test "сляп тест", при който, за да се гарантира безпристрастността на оценката, в процеса на тестване участниците не знаят каква е марката на продуктите, които опитват. Като продължение на най-големия вкусов тест, тези дегустации дадоха възможност на клиентите на Lidl да опитат продуктите, оценени най-високо от участниците в проучването.
Допълнителна информация за качеството на продуктите, собствени марки на Lidl, както и повече за най-големия вкусов тест, проведен от IPSOS в България, можете да намерите на: https://www.lidl.bg/kachestvo.
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 100 магазина в 48 града и близо 3000 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.
НАЙ
Глория взе Симона Загорова и внучето си от болницата
Джулиана Гани захвърли всички дрехи в Доминикана
Кралското семейство се моли за принц Филип
Хилария Болдуин роди шесто дете от Алек
Секс тружениците в Нидерландия излязоха на протест
Кралското семейство се моли за принц Филип
Хилария Болдуин роди шесто дете от Алек
Волен Сидеров изнесе шоу на барабани на бул. „Витоша”
Джулиана Гани захвърли всички дрехи в Доминикана
Секс тружениците в Нидерландия излязоха на протест