Български колекционер стана собственик на лимитирана бутилка The Reach на The Macallan
За първи път в България уиски ентусиасти и ценители получиха достъп до такова издание
Една от 288 бутилки от най-старото уиски The Reach, на шотландската марка, чийто дистрибутор у нас е Кока-Кола ХБК България, бе закупена от местен колекционер за сумата от 265 000 лв. За първи път в България уиски ентусиасти и ценители получиха достъп до толкова лимитирано издание на The Macallan.
"За нас е голяма чест да се върнем отново в София и да споделим това забележително рядко сингъл малц уиски с нашата общност тук. The Reach е най-доброто доказателство за отдадеността на The Macallan към постигане на съвършенство, което е отразено както в 81-годишната скъпоценна течност, така и в изключителната, единствена по рода си декантера и скулптурата, която я държи. Това е изключителен момент в историята на марката и ние сме щастливи да отпразнуваме два века от нашия непреклонен и устойчив дух. Тази година The Macallan навършва 200 години, а сме сигурни, че предстоят още много", сподели Анна Метаксас, регионален посланик на The Macallan за Източна Европа и Гърция, по време на специално събитие, посветено на колекционерската бутилка в The Residence Exclusivе Club, който вече седем години е "Spiritual Home of The Macallan".
Рядкото 81-годишно сингъл малц уиски The Reach е най-старото уиски произвеждано някога от The Macallan, изработено от една дъбова шери бъчва. Тъмната скъпоценна напитка е обвита в изящна декантера, изработена от духано горещо стъкло и поставена върху бронзова скулптура на три ръце. Всяка ръка представлява герои от историята на The Macallan и тяхната уникална история. Една от тях е в памет на работниците от дестилерията от 1940 г., които са допринесли за създаването на уникалното уиски в трудни времена, преди повече от осем десетилетия. Другата ръка е тази на някогашния председател Алън Шиач, чийто дядо е бил начело на компанията, когато уискито бива поставено в бъчвата. Третата е на днешния майстор уиски производител Кирстин Кембъл, която внимателно подбира бъчвата от 1940 г., използвана за създаването на The Reach, и която взема решението, че сега е моментът да сподели това уиски със света.
Създадено по време на бурни времена, The Reach демонстрира богатата история на марката, изобретателността и безпогрешната сила на характера, с които The Macallan е известен от основаването си през 1824 г. То също така отдава почит на онези, които са се борили с големите трудности да възобновят духa на Macallan, както и днешните занаятчии, които продължават да поддържат ценностите на марката.
За допълнителна информация вижте тук
Създадено без компромис. Моля, наслаждавайте се на The Macallan отговорно.
НАЙ
Педро Паскал нарече Дж. К. Роулинг "отвратителна неудачничка"
Магията да откриеш името си върху Coca-Cola отново е тук
На фона на кризата с турнето й Бионсе показа дъщерите си на сцената
Майката на Тимъти Шаламе най-накрая проговори за приятелката му Кайли Дженър
Анна-Мария след "Ергенът": Влязох за любов, но надиграх Мартин
Педро Паскал нарече Дж. К. Роулинг "отвратителна неудачничка"
29-годишният син на Робърт де Ниро се обяви за транссексуален
Галена става жури в деветия сезон на "България търси талант"
Анна-Мария след "Ергенът": Влязох за любов, но надиграх Мартин
Травис Келси спря да следва Райън Рейнолдс в Instagram на фона на враждата на Тейлър Суифт с Блейк Лайвли