“Да кажеш СТОП на хейта е ТОП”: Olympus и детската рап банда Poppy Jinks представят песен срещу агресията и тормоза в училище
Чрез песента "Пий едно студено мляко", Olympus и детската рап банда Poppy Jinks отправят музикално послание към новото поколение да заявят позиция срещу тормоза в училище. Инициативата е част от новия дългосрочен ангажимент на Olympus да стимулира и подкрепи създаването на сигурна образователна среда без агресия.
"Живей в приказка, в която добрия герой си ти!", "Давам любов, никой няма нужда от хейт!", "Толерантни към лактоза, но не и към тормоза!" - отправяйки тези и още послания под формата на динамични рими и мелодично звучене, Olympus и детската рап банда Poppy Jinks се стремят да се противопоставят на една стряскаща статистика.
Над 80% от всички училища в България са докладвали поне един инцидент на насилие над дете, според данни от 2017г. насам. Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден, а голяма част от тях са свързани с физическа и вербална агресия. В същото време, онлайн тормозът се е увеличил значително през последните години, представлявайки 38% от всички случаи на насилие в училище през 2016 г., в сравнение с 25% през 2010 г.
Осъзнавайки, че днес повече от всякога имаме нужда от създаване на сигурна и вдъхновяваща учебна среда за българските деца, през тази година Olympus постави началото на своя дългосрочен ангажимент в борбата срещу агресията и тормоза в училище. За целта компанията лансира новата си комуникационна платформа, която насърчава малките ученици да отстояват позицията си, да бъдат себе си и да изразяват критично мислене без страх. Стъпвайки на съществуващата от 2012 г. Национална програма (НП) за превенция на агресията и тормоза, Olympus цели да стимулира и подкрепи инструментите на програмата за създаването на сигурна образователна среда без агресия. Затова в тази си мисия марката търси начини да подкрепи хората с най-голяма роля във възпитанието на новото поколение - учителите и родителите. Именно като част от каузата си, Olympus представи колаборация с музикалната група Poppy Jinks - три талантливи момичета между 9 и 10 годишна възраст, които учат и играят заедно. Така се ражда авторската песен "Пий едно студено мляко", която представя амбицията на марката да подхрани това ново поколение на деца с позиция и стимул към по-доброто.
"Създаването на среда, която подкрепя развиването на емоционална интелигентност, увереност и спокойствие, че можеш да бъдеш себе си, дълги години е проблем за българското образование.За нас е важно да вдъхновим децата да вярват в себе си, във възможностите си и в доброто. Да отричат неправдата, да се борят срещу нея и да защитават по-малките и слабите", разказват от Olympus за вдъхновението си зад кампанията.
"Вярваме в наличието на собствена позиция, гледна точка и нейното защитаване сред приятели, в обществото, а дори и в училищата. Личната позиция създава критично мислещи хора, които имат потенциал да бъдат бъдещите лидери на България, а защо не и в света", споделят още от бранда.
НАЙ
Златка Райкова премахна фамилията на мъжа си. Приключи ли бракът й с Карен?
След драматичен финал Мартин е големият победител в "Игри на волята"
Прекратяват конкурса "Мис Нидерландия"
Ще се откаже ли Бионсе от фамилията на Джей Зи след обвинението срещу него за изнасилване?
Тейлър Суифт постави рекорд навръх рождения си ден
След драматичен финал Мартин е големият победител в "Игри на волята"
Златка Райкова премахна фамилията на мъжа си. Приключи ли бракът й с Карен?
Прекратяват конкурса "Мис Нидерландия"
Тейлър Суифт постави рекорд навръх рождения си ден
Ще се откаже ли Бионсе от фамилията на Джей Зи след обвинението срещу него за изнасилване?