Пластмасовите отпадъци са един от най-големите глобални проблеми на околната среда и човешкото здраве, с които се сблъскваме днес - проблем, предизвикан от потребление на изделия за еднократна употреба.

Ето защо Dove, една от най-големите марки в света, обяви новите си инициативи за решаването на проблема с пластмасовите отпадъци в козметичната индустрия.

Чрез тях количеството новопроизведена пластмаса, която Dove ще спести годишно, би било достатъчно, за да се обиколи Земята 2,7 пъти.

За да бъде част от решението при създаване на кръгова икономика, при която пластмасите се използват повторно и се рециклират, марката структурира екологичната си стратегия на 3 три нива:

БЕЗ ПЛАСТМАСА | ПО-ДОБРА ПЛАСТМАСА | ПО-МАЛКО ПЛАСТМАСА:

  1. БЕЗ ПЛАСТМАСА:

Първи в своята категория, легендарните Dove крем-сапуни ще се предлагат в опаковки без съдържание на пластмаса. Това ще се случи през 2020 г, в световен мащаб.

  1. ПО-ДОБРА ПЛАСТМАСА:

Dove инвестира в бутилки, създадени от 100% рециклирана пластмаса (PCR). До края на 2019 г. те ще заменят старите опаковки на всички серии продукти в регионите, където това е технически осъществимо (Северна Америка и Европа).

  1. ПО-МАЛКО ПЛАСТМАСА:

Dove намалява драстично използването на пластмаса, като предлага опаковка за многократна употреба за новите си дезодорант стикове, изработена от неръждаема стомана - minim™. Тази технология минимизира отпадъците чрез радикално намаляване на необходимото количество пластмаса. Технологията предстои да бъде лансирана на пазара и да отвори врати за един по-чист свят без опаковки.

Инициативите на Dove ще допринесат за обявените нови ангажименти на Unilever, свързани с пластмасата:

  • да намали абсолютната си употреба на пластмасови опаковки с повече от 100 000 тона, като увеличи използването на рециклирана пластмаса;
  • да рециклира повече пластмасови опаковки, отколкото продава.

Марчела Мелеро, вицепрезидент на Dove Global Skin Cleansing, обяснява: "В Dove вярваме в грижата, която надхвърля очакванията: както за нашите потребители, така и за планетата ни. Изцяло сме ангажирани да бъдем една от марките, които имат най-голямо въздействие в борбата срещу пластмасовите отпадъци. Знаем, че не сме безупречни, но не можем да си позволим да чакаме. Работим, за да окажем най-голямо положително въздействие възможно най-бързо и да вдъхновим другите да правят същото."

Понастоящем ангажиментът за 100% рециклирана пластмаса се отнася само за самата бутилка. В момента Dove обсъжда и разработки за замяна на съществуващи помпи и капачки със изцяло рециклирани материали.

Dove се ангажира да ръководи борбата срещу пластмасовите отпадъци и да стане катализатор на промените в индустрията и извън нея. Чрез тези инициативи Dove призовава за съвместни ускорени действия, за да се подпомогне разрешаването на проблема в световен мащаб.

#CareThatGoesFurther #DovePlasticFree

Рекламна публикация.