Fanta обяви началото на #WhatTheFanta - нова интерактивна кампания, предизвикваща потребителите да разгадаят мистерията около новата вкусова комбинация на напитката. Активацията стартира в началото май и ще продължи до 4 септември 2022 г., а в основата ѝ стои чисто ново предложение за българския пазар.
Кампанията се състои от няколко мисии и ще се провежда на официалния сайт на Coca-Cola България и в приложението Coca-Cola App, както и в социалните мрежи на компанията, където ще могат да бъдат открити всички указания. Потребителите имат възможност да се впуснат в новото предизвикателство в ролята на "дегустатори", които трябва да разкрият четирите тайни съставки, които стоят зад новия #WhatTheFanta вкус.
Създадена специално за потребителите от поколението Z, които живеят цветно, обичат да преоткриват света и не се боят да опитват нови преживявания и вкусове, лимитираната #WhatTheFanta е вдъхновена от загадъчни вкусове, провокиращи уменията, сетивата и въображението.
Докато се впускат в поредица от мистериозни мисии, безстрашните и любопитни почитатели на бранда имат шанса да спечелят различни награди, сред които дронове, плажни кърпи и куфари, вдъхновени от дестинацията на мистериозния вкус. Цветната напитка провокира феновете да тестват имат ли нужните умения, за да приемат предизвикателството и да разгадаят тайния вкус на #WhatTheFanta.
"Забавлението винаги е стояло в основата на Fanta. Нашата първа мисъл е "как можем да внесем свежест в понякога сивото всекидневие?". И при стартирането на новата кампания #WhatTheFanta не беше по-различно, защото искахме да намерим нови оригинални начини за взаимодействие с нашите потребители. Знаем, че всеки обича да бъде предизвикван да изследва вкусове и загадки - особено мистериозни, и сега потребителите имат възможност да тестват уменията си", каза Дора Стрезова-Николова, изпълнителен директор на Кока-Кола България.
Лимитираната #WhatTheFanta се предлага в бутилки от 500 мл. и може да бъде открита в търговската мрежа у нас между май и септември 2022 г. Подробности за кампанията феновете могат да намерят на сайта на Coca-Cola България, както и в приложението Coca-Cola App (Google Play, App Store).
Материалът е предоставен от Coca-Cola.
НАЙ
За нея времето сякаш е спряло: На 49-ия си рожден ден Глория показа спираща дъха фигура
Защо се разделиха Шакира и Пике? Ето каква е истината според мъж, имал връзка със сестрата на певицата
Цвети Радойчева призна, че се е разделила с бащата на 5-годишната си дъщеря
Осъдиха звездата Ар Кели на 30 г. затвор за сексуални посегателства
Невидимият враг: Хеликобактер пилори
Защо се разделиха Шакира и Пике? Ето каква е истината според мъж, имал връзка със сестрата на певицата
Осъдиха звездата Ар Кели на 30 г. затвор за сексуални посегателства
За нея времето сякаш е спряло: На 49-ия си рожден ден Глория показа спираща дъха фигура
Цвети Радойчева призна, че се е разделила с бащата на 5-годишната си дъщеря
Травис Баркър е приет в болница с панкреатит