Fanta обяви началото на #WhatTheFanta - нова интерактивна кампания, предизвикваща потребителите да разгадаят мистерията около новата вкусова комбинация на напитката. Активацията стартира в началото май и ще продължи до 4 септември 2022 г., а в основата ѝ стои чисто ново предложение за българския пазар.
Кампанията се състои от няколко мисии и ще се провежда на официалния сайт на Coca-Cola България и в приложението Coca-Cola App, както и в социалните мрежи на компанията, където ще могат да бъдат открити всички указания. Потребителите имат възможност да се впуснат в новото предизвикателство в ролята на "дегустатори", които трябва да разкрият четирите тайни съставки, които стоят зад новия #WhatTheFanta вкус.
Създадена специално за потребителите от поколението Z, които живеят цветно, обичат да преоткриват света и не се боят да опитват нови преживявания и вкусове, лимитираната #WhatTheFanta е вдъхновена от загадъчни вкусове, провокиращи уменията, сетивата и въображението.
Докато се впускат в поредица от мистериозни мисии, безстрашните и любопитни почитатели на бранда имат шанса да спечелят различни награди, сред които дронове, плажни кърпи и куфари, вдъхновени от дестинацията на мистериозния вкус. Цветната напитка провокира феновете да тестват имат ли нужните умения, за да приемат предизвикателството и да разгадаят тайния вкус на #WhatTheFanta.
"Забавлението винаги е стояло в основата на Fanta. Нашата първа мисъл е "как можем да внесем свежест в понякога сивото всекидневие?". И при стартирането на новата кампания #WhatTheFanta не беше по-различно, защото искахме да намерим нови оригинални начини за взаимодействие с нашите потребители. Знаем, че всеки обича да бъде предизвикван да изследва вкусове и загадки - особено мистериозни, и сега потребителите имат възможност да тестват уменията си", каза Дора Стрезова-Николова, изпълнителен директор на Кока-Кола България.
Лимитираната #WhatTheFanta се предлага в бутилки от 500 мл. и може да бъде открита в търговската мрежа у нас между май и септември 2022 г. Подробности за кампанията феновете могат да намерят на сайта на Coca-Cola България, както и в приложението Coca-Cola App (Google Play, App Store).
Материалът е предоставен от Coca-Cola.
НАЙ
Отменят много от задълженията на Елизабет ІІ, Чарлз поема част от тях
Адел се завърна на сцената с концерт пред 65 000 почитатели
Дензъл Уошингтън с Медал на свободата от президента Джо Байдън
Сушата може да причини недостиг на пармезан
Силен хеттрик даде началото на Hills Of Rock
Отменят много от задълженията на Елизабет ІІ, Чарлз поема част от тях
Сушата може да причини недостиг на пармезан
Дензъл Уошингтън с Медал на свободата от президента Джо Байдън
Адел се завърна на сцената с концерт пред 65 000 почитатели