Huawei търси нови служители в България
Компанията кани своите фенове да научат повече за нея на специално събитие на 10 октомври
Huawei, глобален производител на висококачествени смартфони, таблети и интерактивни технологии, търси нови служители в България. За целта компанията организира специално еднодневно събитие на отворените врати, което ще се проведе на 10 октомври в хотел "Балкан" ("Шератон").
Програмата на събитието и отворените в момента позиции можете да видите тук. Независимо дали се интересувате от тях, или от компанията като цяло, искате да се запознаете с локалния й екип и да чуете интересни факти за работата с нея лично от регионалния й Директор Човешки ресурси, компанията ви кани на специална среща с екипа си от 13.00 часа. Освен нея, през целия ден можете да получите информация за отворените позиции и първо интервю от специалисти по набиране на кадри от Adecco.
Разширението на оперативния състав на Huawei се налага поради динамичното развитие на компанията и нейната водеща роля на пазара на смартфони - след третото тримесечие на 2018 пазарният дял на Huawei възлиза на 15,8 процента. Наскоро от Huawei обявиха, че са продали 10 млн. смартфона от моделите P20 и P20 Pro според данни на IDC. Новината дойде скоро след поредните отчети на IDC и Gartner, според които компанията става вторият най-голям производител на смартфони след края на второто тримесечие на 2018 г.
През 2018 г. Huawei отбеляза ръст от 41% на своите продажби в сравнение със същия етап на миналата година. Доставените 38, 4 млн. смартфона през второто тримесечие на 2017 г. бяха засенчени от 52,4 млн. доставени устройства за второто тримесечие на настоящата година. Пазарният ръст за района на Централна и Източна Европа, от който България е част, е още по-впечатляващ - 56% ръст в сравнение със същия период на 2017 г. Превръщайки се във втория най-голям доставчик на смартфони в света Huawei утвърди позициите си на всички регионални пазари, включително и на европейския. В качеството си на един от ключовите брандове на пазара на смартфони Huawei подпомага местните икономики чрез инвестиции, разширяване на логистичната си мрежа и откриване на нови работни места в навечерието на очаквания глобален лонч на новата флагмаска серия Huawei Mate 20 на 16 октомври. Именно като доказателство на последното компанията започва своята кампания за набиране на служители.
"Подразделението за потребителски устройства Huawei Consumer Business Group има много силен локален екип, благодарение на който бележи много бърз ръст и водещи позиции на пазара на смартфони у нас. Именно затова искаме да добавим към него нови амбициозни, уверени и матовирани хора, които не се страхуват от предизвикателствата и са решени да постигат успехи в това, с което се занимават. Това ще ни позволи да постигнем голямата цел, която сме поставили пред себе си към момента - да заемем първата позиция на българския пазар" - сподели Лонгруи Циу (Джефри), който ръководи Huawei Consumer Business Group България.
Срещите с потенциалните кандидати ще се проведат на 10 октомври в хотел "Балкан" ("Шератон"), а кандидатите могат да изпратят своите автобиографии и мотивационни писма и на адрес [email protected].
"Оказването на подкрепа на местния пазар на труда винаги е бил много важен компонент от бизнес стратегията на Huawei, както и част от нашата корпоративна философия. Амбициозните и трудолюбиви хора, които желаят да станат част от една от най-иновативните компании в технологичния бизнес, винаги са добре дошли при нас" - сподели Анита Тодорова, Мениджър човешки ресурси в Huawei Consumer Business Group България.
Набирането на кадри в България е част от глобалната стратегия на Huawei, която предвижда да бъдат назначени служители на общо 250 позиции в Полша, Украйна, Австрия, Гърция, Румъния, Унгария, България, Латвия и Литва.
НАЙ
Кейт Мос плаче, когато гледа голите си фотосесии от 15-годишна
Защо смъртта на Британи Мърфи остава неизяснена и медици избягват разкритията?
Скандалът с Джей Зи и връзката му с Бионсе - разликата в годините и срещата им, когато тя е на 16 г.
Михаела Маринова се преоткрива с "Герой"
Нови имена доминираха в класациите на "Билборд" през изминаващата година
Кейт Мос плаче, когато гледа голите си фотосесии от 15-годишна
Защо смъртта на Британи Мърфи остава неизяснена и медици избягват разкритията?
Скандалът с Джей Зи и връзката му с Бионсе - разликата в годините и срещата им, когато тя е на 16 г.
Михаела Маринова се преоткрива с "Герой"
Нови имена доминираха в класациите на "Билборд" през изминаващата година