Преди години мечтата на голяма част от учениците се олицетворяваше в това да получават нужните знания не само в училище, но и от вкъщи. На всеки се е случвало да не му се ходи до учебното заведение и да си остане у дома, където вярваше, че ще се справи по-добре с всички задачи и домашни. Благодарение на все по-бързия и надежден интернет, както и на развитието на технологиите, настъпи този момент, в който хиляди ученици могат да имат на разположение всички учебни материали и уроци онлайн, като в същото време имат и директна връзка със своя преподавател. За съжаление този процес на преминаване към дигитално образование не беше естествено развит от образователната ни система, а от възникналата пандемия в световен мащаб.

За да е възможно едно обучение от вкъщи, се изисква иновативна платформа, която е готова да предложи съпоставимо качество на образование и преподаване като в класната стая, но по-един интересен и иновативен метод.

Една такава дигитална платформа открояваща се на образователния пазар, която е налична освен у нас така и в редица европейски държави е iZZI, адаптирана за българските потребители от издателство Клет България. Благодарение на натрупания във времето международен опит и разнообразна обратна връзка от преподаватели от редица страни, групата Клет разработва и своевременно актуализира интуитивната платформа iZZI.

Чрез богата колекция от учебно съдържание, видеоматериали, аудио прочити, игри и симулации, iZZI помага на всички учители, родители и ученици да получат нужните знания по един интересен и дигитален метод. Платформата предоставя над 50 хил. електронни ресурса и над 30 хил. интерактивни задачи. С нея учителите могат да разработват и организират своите уроци по-бързо и лесно, с помощта на разнообразни онлайн ресурси - упражнения, тестове, игри и визуализации. Те също имат възможността да създават и онлайн класове, където да проследят отделните резултати на учениците от групата.

Две години по-късно

Близо 400 000 учители и ученици от цялата страна използват напълно безплатно над 50 000 ресурса от дигиталната образователна система на издателство Клет България. От издателството информират, че потреблението на електронните материали се е увеличило с 300%, като това ясно откроява, че българските преподаватели и ученици вече залагат на такъв тип обучение, дори когато частично са се завърнали отново в класната стая.

Дигиталното образование синхронизира с нуждите на нашето общество. Учениците от всяка възраст могат да получат качествено обучение по начин, който отговаря на техните нужди. Виртуалната реалност, интерактивните видеа или 3D панорамите са само част от това, което технологиите и учителите могат да предложат на всеки един, който има желание да опознае и научи света.

Източник: Klett