• Празничната селекция е част от специалната коледна брошура на веригата
  • Сред предложенията са както традиционни български продукти, така и вносни гурме деликатеси

 И тази година Kaufland България остава верен партньор на българския потребител в подготовката за коледните и новогодишните празници. Търговската верига обогатява стандартния си асортимент от над 20 000 артикула, средно за страната, с голямо разнообразие от хранителни и нехранителни продукти.

Празничната селекция на Kaufland включва лимитирани висококачествени български и вносни предложения, включени в специалната коледна брошура на компанията, валидна до 28.21.21. Чрез допълнителния асортимент Kaufland улеснява своите клиенти и им дава възможност да напазаруват от едно място необходимите продукти за празниците - от коледните ястия до подаръците за семейството и украсата.

Допълнителният празничен асортимент включва както български, така и вносни предложения за дома и трапезата. В специалните предложения в ключовите за българския потребител стокови групи като месо, млечни продукти, колбаси и хляб преобладаващ е делът на местните предложения, с което Kaufland за пореден път показва своята силна подкрепа към българското производство. От края на ноември до началото на януари клиентите на Kaufland ще открият разнообразие от сезонни традиционни месни предложения като деликатеси от свинско месо, няколко вида сланина, наденици, рулца и други. Основното потребление при млечните продукти също ще се покрие с родни продукти като кисело и прясно мляко, сирене, кашкавал, яйца и други.

Над 300 са специалните предложения при колбасите, около 85% от които са с български произход. Те включват както автентични колбаси в празнични промопакети, така и премиални предложения, характерни за чуждестранната кухня, сред които хамон серано на стойка, луксозни италиански салами и много други. Сред вносните деликатеси са и консерви с филе от риба тон, терин от патешко, еленско, заешко.

За коледните и новогодишните празници Kaufland ще предложи на потребителите и огромен избор от риба и замразени храни. Наред с традиционния пресен изчистен шаран и замразена пуйка, търговската верига ще представи за първи път на своите клиенти и по-нестандартни предложения като замразена токачка, бургери от екзотично месо (еленско, щраусово, от бизон и др.), замразено патешко филе по метода на бавно готвене - "sous vide" - и много други. Търговската верига се е погрижила и за всички потребители, спазващи коледните пости, с разнообразие от безмесни предложения като вити банички, точени кори, веган пици и бургери, и други.

Хлябът и хлебните изделия с български произход надхвърлят 50% в празничния асортимент на Kaufland. Благодарение на успешното си сътрудничество с родните производители, за първи път компанията ще предложи прясно изпечени печива от пекарната за Бъдни вечер и Коледа - содена питка, коледна питка и баница с тиква. Асортиментът включва още готови за консумация традиционни разядки, чушки с боб или с ориз, няколко вида коледни празнични торти от висок клас и много други.

Kaufland България продължава да прилага своята политика за налагане на собствени марки продукти с изключително качество. И тази година търговската верига ще осигури премиален вкус и качество на достъпна цена чрез разнообразния асортимент на празничния бранд K-Favorites. Той включва продукти от редица стокови групи, сред които френски и италиански сирена, десерти по оригинални италиански рецепти, и сладкиши.

Като част от своята бизнес стратегия за one-stop shopping (от англ. пазаруване от едно място), Kaufland България ще предложи и голямо разнообразие от продукти за семейството и дома. В асортимента на веригата е включен богат избор от подаръчни комплекти от луксозни вина и чаши, актуални пенливи вина, козметика. Потребителите ще могат да се погрижат и за украсата у дома. Общо над 300 са предложенията за коледни играчки и декорация, които Kaufland предлага от своите висококачествени собствени марки Kidland и Live&Bo.

За още празнично вдъхновение потребителите могат да следят официалната интернет страница на Kaufland България, където ще открият разнообразие от коледни рецепти, игри и специални предложения.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.


Материалът е предоставен от Кауфланд.