Магията да откриеш своето име на Coca-Cola бутилка или кен отново е тук. Емблематичната кампания "Сподели Coca-Cola" се завръща с нова енергия, свежи изживявания и покана да отпразнуваме приятелството, да споделим истински емоциите и да създадем спомени, които остават завинаги.

Над 150 уникални имена и прякори ще освежат етикета на иконичната напитка в България. Алекс, Тони, Ники, Вики, Пепи, Гери, Дани, Хриси и още много други ще разпознаят имената си върху опаковките на Coca-Cola. Изборът на най-популярните имена в България е на базата на официални регистри и демографски данни. Използвани са още технологии като изкуствен интелект и анализ на социалните мрежи, за да бъдат уловени новите тенденции, прякори и жаргонни обръщения, които се използват най-често от българите. Сред тях са Шегаджията, Тайфата, Победителя, Мацката, Шефа, Брата, Семейството, Приятелите, Отбора и други.

През 2011 година за първи път имената на хората заменят логото на бутилките и кеновете - смело и иновативно решение, което променя правилата и поставя началото на нова ера в персонализацията. Днес Coca-Cola приканва ново поколение да усети магията на реалните споделени моменти. Целта - да вдъхнови младите хора да изразят внимание, благодарност или просто настроение чрез бутилка или кен с лично послание. Един малък жест, който може да създаде силна и автентична връзка.

Фокусът на кампанията е насочен основно към родените между 1996 и 2009 година или така наречените Gen Z (поколението Z). 72% от тях търсят автентичност и искат да се свързват с истински хора във всичко, което правят, показва изследване на Kantar от 2023 г. В свят, в който онлайн комуникацията често е мимолетна, споделянето на Coca-Cola е реален и осезаем жест на внимание с хора на живо.

Кампанията акцентира върху истинските връзки както онлайн, така и офлайн. Макар дигиталните платформи да свързват хората, именно реалните моменти, прекарани заедно, се превръщат в най-ценните спомени.

"В днешния забързан дигитален свят е по-важно от всякога да ценим човешките отношения и значимите връзки. Кампанията "Сподели Coca-Cola" ни напомня, че най-ценните спомени се раждат в спонтанните моменти на смях, истории и истинска свързаност - с кен Coca-Cola в ръка и приятел до теб", коментира Лазар Казанджиев, бранд мениджър на Coca-Cola за България.

Персонализираните бутилки и кенове Coca-Cola вече са налични в търговската мрежа, а подробности може да разберете на www.coca-cola.bg.

Източник: Coca-Cola България

Съдържание на: Coca-Cola България