Всеки българин има отношение към уроките, независимо дали си го признава или не. И това има всевъзможни изрази, било то натрапчивата необходимост да почука на дърво или леко по-безобидният навик да каже "пу пу", щом стане дума за нещо лошо.

В това няма нищо изненадващо, предвид статистиките: 36% от българите се страхуват от магии, 53% се доверяват на лечители и знахари, а цели 72% вярват в съществуването на хора със свръхестествени способности. С две думи, българите и суеверията са неразривно свързани.

Именно тук група млади ентусиасти откриват нова бизнес ниша - да предлагат иновативни предмети и амулети против уроки. Те са Цекомир Дончев, Христина Станоева и Жорж Любянин и техният проект се нарича Анти Уроки.

В онлайн магазина им https://antiuroki.com може да се намери богат асортимент от артикули със специални сили, повечето от които представляват модерен прочит на класически обичаи. В асортимента им присъстват предмети като свещ с аромат на четирилистни детелини, идеална за интериора на всеки модерен дом; Черноморска сол, предназначена специално за хвърляне през рамо и особено ефективна, когато ритуалът се извършва от главата на семейството; както и импрегниран с восък и тамян червен конец - за по-добра защита от зли влияния.

"Полагаме всички възможни усилия да сме сигурни, че предлаганият от нас асортимент ще задоволи потребностите и на най-суеверните клиенти и ще им гарантира нужната защита от злите сили на недоброжелателите ", уверяват създателите на оригиналния онлайн магазин.

Компанията вече се радва на сериозен успех. За първите два дни от съществуването си е продала над 500 продукта и предвижда бързо разрастване на екипа, както и поетапно обогатяване на предлаганите артикули.

Вижте интервюто с Цекомир Дончев тук.