Официална рекламна кампания
Светльо Кантарджиев анализира рекламния пазар през пролетта
Светльо Кантарджиев от „Биограф“ споделя какво да очакваме от рекламния пазар.
"С приближаване на пролетно-летния сезон интересът към различните стоки и подукти се повишава, което от своя страна ще активизира рекламните кампании", заяви г-н Светослав Кантарджиев, директор на отдел „Маркетинг и реклама“ в сп. „Биограф“.
"Тук трябва да уточним, че рекламният пазар има двойствен характер. С други думи, той има две страни, които са взаимосвързани и си влияят: Тази на потребителите и другата, на рекламодателите. Ако търсенето е масово, рекламната кампания е мащабна; ако няма реклама, потребителят е склонен да забрави за продукта/ услугата.
Традиционно зимният сезон в България поставя пред изпитание малкия и среден бизнес, както и неговата реклама, защото търсенето е слабо. Причините за това би могъл да си обясни всеки един гражданин, сблъсквал се с проблемите високо потребление на енергийни ресурси, чиято цена никак не е ниска, празни джобове след Коледа и Нова година, свиване на семейния бюджет и пр.
С настъпването на месец април обаче рекламният пазар чувствително се променя." Само един поглед към околния свят е достатъчен, за да се убедим в правотата на думите на Светльо Кантарджиев от „Биограф“, според когото „Градът около нас постепенно започва да се изпълва с разноцветни рекламни пана. Това е добър знак.“
Да се надяваме, че най-доброто на рекламния пазар тази година (и не само) тепърва предстои.
"Тук трябва да уточним, че рекламният пазар има двойствен характер. С други думи, той има две страни, които са взаимосвързани и си влияят: Тази на потребителите и другата, на рекламодателите. Ако търсенето е масово, рекламната кампания е мащабна; ако няма реклама, потребителят е склонен да забрави за продукта/ услугата.
Традиционно зимният сезон в България поставя пред изпитание малкия и среден бизнес, както и неговата реклама, защото търсенето е слабо. Причините за това би могъл да си обясни всеки един гражданин, сблъсквал се с проблемите високо потребление на енергийни ресурси, чиято цена никак не е ниска, празни джобове след Коледа и Нова година, свиване на семейния бюджет и пр.
С настъпването на месец април обаче рекламният пазар чувствително се променя." Само един поглед към околния свят е достатъчен, за да се убедим в правотата на думите на Светльо Кантарджиев от „Биограф“, според когото „Градът около нас постепенно започва да се изпълва с разноцветни рекламни пана. Това е добър знак.“
Да се надяваме, че най-доброто на рекламния пазар тази година (и не само) тепърва предстои.