"С приближаване на пролетно-летния сезон интересът към различните стоки и подукти се повишава, което от своя страна ще активизира рекламните кампании", заяви г-н Светослав Кантарджиев, директор на отдел „Маркетинг и реклама“ в сп. „Биограф“.

"Тук трябва да уточним, че рекламният пазар има двойствен характер. С други думи, той има две страни, които са взаимосвързани и си влияят: Тази на потребителите и другата, на рекламодателите. Ако търсенето е масово, рекламната кампания е мащабна; ако няма реклама, потребителят е склонен да забрави за продукта/ услугата.

Традиционно зимният сезон в България поставя пред изпитание малкия и среден бизнес, както и неговата реклама, защото търсенето е слабо. Причините за това би могъл да си обясни всеки един гражданин, сблъсквал се с проблемите високо потребление на енергийни ресурси, чиято цена никак не е ниска, празни джобове след Коледа и Нова година, свиване на семейния бюджет и пр.

С настъпването на месец април обаче рекламният пазар чувствително се променя.
" Само един поглед към околния свят е достатъчен, за да се убедим в правотата на думите на Светльо Кантарджиев от „Биограф“, според когото „Градът около нас постепенно започва да се изпълва с разноцветни рекламни пана. Това е добър знак.

Да се надяваме, че най-доброто на рекламния пазар тази година (и не само) тепърва предстои.