Станаха известни победителите в PR приз 2014
Проектът „Писмо за промяна“ на All Channels Communication Group, взе първа награда в две категории и бе отличен със специална награда на журито за „Проект-послание“ на PR приз 2014.
С две първи награди – в категория „CSR проект – нестопански сектор“ и „Онлайн кампания или проект“ бе отличен проектът „Писмо за промяна“ на All Channels Communication Group, който получи и специална награда на журито за „Проект-послание“ на PR Приз 2014. В категория „PR проект за вътрешни комуникации“, при изклютелно висока конкурения, първото място спечели проектът „Гордея се с труда на моите родители“, реализиран съвместно от вътрешните отдели на три компании - Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3.
United Partners взеха първа награда в категориите „PR проект в публичен сектор“ и „Зелени комуникации и градска среда“. С две статуетки от конкурса си тръгнаха и New Moment New Ideas, които спечелиха наградите в категориите „Корпоративна PR кампания“ и „PR проект за продукт или услуга“. Изключително оспорваната категория „Специално събитие“ бе спечелена от УниКредит Булбанк с проекта „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“. В категория „Политически PR“ журито не присъди първа и втора награда, а третото място зае проекта „Има различна политика“ на ПП „Зелените“.
За осми път Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България връчи своя специална награда в PR Приз, като през тази година КРИБ отличи проекта на ЧЕЗ България - „Образователна кампания електроенергия“ в категория „CSR проект - бизнес сектор“.
Специална награда в категорията „Зелени комуникации и градска среда“, присъди b2b Magazine, медиен партньор на PR Приз 2014 и организатор на конкурса „Най-зелените компанни в България“, която отиде при Chapter 4 за „Зеленият проект на Аурубис 2013“.
Студентите Десислава и Надя взеха в своите ръце първа награда в „PR на студентски проект“ с техния проект „Всичко е в твоите ръце“. Освен първа награда в категорията, те получават и безплатно обучение по „Специални събития“, предоставено им от М3 Communications College –партньор на БДВО.
Проф. д-р Любомир Стойков бе отличен от Българско дружество за връзки с обществеността с награда за „Принос в развитието на PR професията в България“.
Участници и наградени във всички категории:
Категория: Корпоративна PR Кампания:
New Moment New Ideas – проект: „Jameson Златна Бленда“
Civitas Global Bulgaria – проект: „Сподели книга за лятото“
All Channels Communication Group – проект: „Захарни Заводи“
Мтел – проект: „Mtel Treasure Hunting“
Класиране в категорията:
New Moment New Ideas – проект: „Jameson Златна Бленда“ – 1-то масто
Civitas Global Bulgaria – проект: „Сподели книга за лятото“ – 2-то място
Мтел – проект: „Mtel Treasure Hunting“ – 3-то място
Категория: CSR проект – бизнес сектор:
ЧЕЗ – проект: „Образователна кампания електроенергия“
Vivacom – проект: „VIVA Start Up“
AMI Communications – проект: „Shell Eco Marathon“
Ulympix – проект: „Дай шанс на балканката!“
Hill Clinic – проект: „Project Movember“
Mtel – проект: „Приеми дете – създай бъдеще!“
BBDO Group – проект: „Samsung Smart Education“
BBDO Group – проект: „PLAY4change“
Класиране в категорията:
Hill Clinic – проект: „Project Movember“ – 1-во място
AMI Communications – проект: „Shell Eco Marathon“ – 2-ро място
Mtel – проект: „Приеми дете – създай бъдеще!“- 3-то място
Категория: CSR проект – нестопански сектор:
Фондация „Инициатива за финансова грамотност“ – проект: „Моят живот, моите финанси“
All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“
All Channels Communication Group – проект: „ДАР за България“
Civitas Global Bulgaria – проект: „Остани без дъх“
*Holiday Heroes – проект: „Holiday Heroes“ (Преместен по решение на журито от „CSR проект - бизнес сектор“, за която е подадена първоначалната заявка)
Класиране в категорията:
All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“ – 1-во място
All Channels Communication Group – проект: „ДАР за България“ – 2-ро място
Civitas Global Bulgaria – проект: „Остани без дъх“ – 3-то място
Категория: PR проект в публичния сектор:
United Partners – проект: „Силата на интелигентните комуникации“ - 1-во място
Категория: Зелени комуникации и градска среда:
Овергаз Инк – проект: „Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца”
Interimage – проект: „Do the right mix – Придвиждай се разумно“
Мтел – проект: „Mtel Eco Grant“
United Partners – проект: „Холандски ден на зеления град“
BBDO Group – проект: „ПАРКирай се на зелено“
Chapter 4 – проект: „Зеленият проект на Аурубис 2013“
Класиране в категорията:
United Partners – проект: „Холандски ден на зеления град“ - 1-во място
Мтел – проект: „Mtel Eco Grant“ – 2-ро място
Овергаз Инк – проект: „Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца” – 3-то място
Категория: PR проект за вътрешни комуникации:
1. Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3 – проект: „Гордея се с труда на моите родители“
Vivacom – проект: „Големите 5 и VIVA SHINE“
Мтел – проект: „Мтел Олимпиада“
Мтел – проект: „Mtel Fair“
Chapter 4 – проект на Аурубис БГ: “Живей здравословно”
Класиране в категорията:
Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3 – проект: „Гордея се с труда на моите родители“ – 1-во място
Chapter 4 – проект на Аурубис БГ: “Живей здравословно” – 2-ро място
Мтел – проект: „Mtel Fair“ - 3-то място
Категория: PR проект за продукт или услуга:
Microsoft – проект: „Windows 8.1 лично твой“
New Moment New Ideas – проект: „Футболната реплика на България“
United Partners – проект: „BRAUN Pimp your jeans“
BBDO Group – проект: „Спестовен жилищен кредит“
Класиране в категорията:
New Moment New Ideas – проект: „Футболната реплика на България“ – 1-во място
Microsoft – проект: „Windows 8.1 лично твой“ – 2-ро място
United Partners – проект: „BRAUN Pimp your jeans“ – 3-то място
Категория: Специално събитие:
New Moment New Ideas – проект „Microsoft in Charge“
Interimage – проект „10-те градски точки на Do the right mix“
УниКредит Булбанк–проект: „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“ AMI Communications – проект: „Ден на Visa в България“
All Channels Communication Group – проект: „Revolutionory Rood“
Мтел – проект: „The night of iPhone“
Айдиа Адвъртайзинг – проект: „Nitro Dance Show“
Cognito – проект: „Тайната вечеря“
Класиране в категорията:
УниКредит Булбанк – проект: „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“ – 1-во място
Cognito – проект: „Тайната вечеря“ – 2-ро място
All Channels Communication Group – проект: „Revolutionory Rood“ – 3-то място
Категория: PR проект на медиа:
All Channels Communication Group – проект: „Discovery Networks“ - 1-во място
Категория: Кризисен PR:
ЧЕЗ – проект: „Запазване на лицензите на ЧЕЗ“ – 1-во място
Категория: Онлайн кампания или проект:
All Channels Communication Group – проект: „Писмо за промяна“
Мтел – проект: „Мтел Видео Новини“
Класиране в категорията:
All Channels Communication Group – проект: „Писмо за промяна“
Мтел – проект: „Мтел Видео Новини“
Категория: „Политически PR“:
ПП „Зелените” – проект: „Има различна политика“
Chapter 4 – проект: „Европа: Ново начало“
Класиране в категорията:
** Журито не присъжда награда за първо и второ място
ПП „Зелените” – проект: „Има различна политика“ – 3-то място
Категория: „PR на студентски проект:
Десислава и Надя – проект: „Всичко е в твоите ръце“ – 1-во място
Специални награди:
Конфедерация на работодателите и индустриалците в България (КРИБ)
Категория: „CSR проект – бизнес сектор“:
ЧЕЗ – проект: „Образователна кампания електроенергия“
b2b Magazine
Категория: „Зелени комуникации и градска среда“:
Chapter 4 – проект: „Зеленият проект на Аурубис 2013“
Награда на журито на PR приз 2014
„Проект-послание“:
All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“
Награда на Българско дружество за връзки с обществеността:
„Принос в развитието на PR професията в България“:
Проф. д-р Любомир Стойков
Повече информация за PR Приз 2014, Осми PR Фестивал и дейността на Българско дружество за връзки с обществеността на интернет адрес: bdvo.org