Саундтракът към анимацията "Енканто" на "Disney" запази челната си позиция в класацията на "Billboard" за албуми, съобщи сайтът на изданието.

По данни на MRC от албума за периода на отчитане са продадени 72 500 еквивалентни единици, които му отреждат първенството в чарта Billboard 200 за девета непоследователна седмица. Саундтракът към филма, който излезе на музикалния пазар на 19 ноември миналата година, освен това премина границата от 1 милион продадени еквивалентни единици в САЩ.

През последните пет години само два албума са прекарвали минимум девет седмици начело в чарта - саундтракът към "Енканто" и "Dangerous: The Double Album" на кънтри певеца Морган Уолън (10 седмици през 2021 г.)

Второ място в списъка с 59 000 продадени еквивалентни единици заема посмъртно издаденият албум "What It Means to Be King" на рапъра Кинг Вон, който беше убит на 26-годишна възраст на 6 ноември 2020 г. Тавата включва 19 парчета, сред които сътрудничества с рапърите Туенти Уан Савидж, Ей Буги Уит Да Худи, Лил Дърк и Мънибег Йо.

Третата позиция остава непроменена спрямо предходната седмица и се заема от Морган Уолън с албума "Dangerous: The Double Album", от който за периода на отчитане са продадени 45 000 еквивалентни единици, пише БТА.

Челната петица в класацията Billboard 200 се допълва от рапърите Кодак Блек с "Back for Everything" (37 000 продадени еквивалентни единици) и Гъна с "DS4Ever" (34 500 еквивалентни единици".