"Боб Марли: One Love" оглави бокс-офис класацията на Северна Америка и спечели интереса на българите
"Мадам Уеб" на "Сони" се провали с един от най-ниските дебюти за филм
Биографичният филм на "Парамаунт Пикчърс" за легендарния реге певец "Боб Марли: One Love" надхвърли очакванията и дебютира на първо място в бокс-офиса на Северна Америка през премиерния уикенд, съобщават АП и БТА. Изненадващо "Мадам Уеб" на "Сони" се провали с един от най-ниските дебюти за филм, посветен на герой на "Марвел".
И двата филма стартираха в кината във вторник, за да привлекат киномани за Деня на влюбените. Но през уикенда, който се очакваше да бъде посветен на "Мадам Уеб", "One Love" се превърна в предпочитания вариант в кината, въпреки предимно слабите отзиви на критиците. "Боб Марли: One Love", с участието на британския актьор Кингсли Бен-Адир и продуциран от Брад Пит и децата на певеца - Зиги и Седела, и съпругата му Рита, се представи приблизително наравно с предишни хитови музикални биографични филми като "Рокетмен" и "Елвис". Режисьор е Рейналдо Маркъс Грийн, който направи и филма "Методът Уилямс".
"Мадам Уеб" с Дакота Джонсън като ясновидката Касандра Уеб обаче е провал още с излизането си, като реализира едва 15,2 млн. долара за уикенда.
От другата страна Дакота се хареса най-много на българските зрители, сочат обобщените данни от киносалоните. Премиерното заглавие от "Марвел" за парамедика супергерой събра 8332 зрители и реализира 123 436 лева приходи от билетите им. Биографичната драма "Боб Марли: One Love" също. Историята за живота на реге музиканта от родната му Ямайка до международната слава е гледана вече от 4534 зрители и има 63 283 лева постъпления за първия уикенд у нас.
Българският "Пулсът на танца", който бе на върха на зрителския интерес преди седмица, слезе на трета позиция. Историята за взаимоотношенията между млада шампионка по спортни танци, преживяваща труден момент, и треньора й е привлякла интереса на 14 779 зрители, а за десет дни приходите възлизат на 63 283 лева.
На четвърто място е канадската анимацията "Легенда за пеперудите". Пътешествието на гъсеницата Марти, пеперудата Дженифър и другарчето й Патрик е проследено от 7498 зрители и отчита за десет дни 83 843 лева.