Марката, която постоянно търси нови неща, пое риска да използва образа на мъж в реклама на женски парфюм. Шанел №5 е може би най-емблематичният аромат в света и от средата на октомври той вече ще бъде свързван с лицето на Бард Пит.

"За да запазим легендата жива, трябва непрекъснато да променяме гледната точка", казва Андреа д`Авак, президентка на отдел "Парфюми и продукти за разкрасяване" на Шанел. "За първи път мъж ще говори за женски парфюм. Ние наистина смятаме, че парфюмът е съблазън между един мъж, една жена и един аромат. Номер 5 е нашият водещ парфюм и ние влагаме всички възможни инвестиции, за да поддържаме нивото му", допълва тя.

Макар д`Авак да отказва да разкрие подробности около рекламата, тя все пак открехва леко завесата в интервю за модния сайт WWD.com. Тя споделя, че в рекламния клип Брад Пит говори по начин, който кара зрителите да мислят, че се обръща към жена, а в действителност се изповядва пред парфюм.

Д`Авак категорично отказва да съобщи цената на рекламната кампания. Но според източници на сайта клипът е струвал минимум 10 милиона долара, от които 7 милиона са отишли директно в джоба на актьора.