C'est La Magie предизвика истински фурор сред публиката в София
Илюзионистите изпълниха общо осем представления
През уикендa в зала 1 на НДК изключително успешно се проведе дългоочакваният магически спектакъл C'est La Magie, който омагьоса всички присъстващи в залата с блестящо измислени илюзии и трикове, изпълнени за публиката.
Още по темата
В напълно разпродадената зала 1 на НДК посетителите имаха възможността да се насладят повече от два часа на магическите изпълнения на доказалите се майстори на магията - Дарси Оук, Джеймс Мор, Енцо Уейн, ЮХо-Джин, начело с Луис де Матос, които успяха да накарат всички присъстващи да се запитат - какво е реалност и кое е илюзия?
Илюзионистите изпълниха общо 8 представления в рамките на четири дни, на които присъстваха повече от 25 000 посетители. Пред очите им се разиграха необясними и сложни илюзии, пълни с неочаквани обрати. Най-малките почитатели на мастърите останаха изключително щастливи и успяха да се докоснат до свят на чудеса и магия.
Корейският илюзионист Ю Хо-Джин спечели сърцата на публиката със своята елегантност, хумор и харизма, но и с умелите си пръсти, които с картите правят наистина невероятни неща. Дарси Оук изуми публиката с трикове, които доведоха присъстващите до ръба на вълнението в последните секунди, като превърна гълъбчета в момиче и чрез своите трикове позволи на публиката да стане част от магията. Джеймс Мор изпълни зрелищен трик, вдъхновен от великия Худини, наречен "Погребан жив", краят на който напълно шокира и изненада публиката.
С овации бяха посрещани и триковете на Енцо Уейн, който още веднъж потвърди защо е майстор на телепортацията. В един момент той накара хеликоптер да се появи на сцената чрез перфектно планирана илюзия. Фантастичните номера на арт директора Луис де Матос, който със своето левитиращо изпълнениеостави публиката без дъх и я накара наистина да се усъмни в реалността.
След четири изключително емоционални дни, както за публиката, така и за целия екип на шоуто, софийската публика остана смаяна и дълго време ще се разказва за преживяното.
Организаторът на огромната магическа продукция е агенция The Locals, доказала се във времето като успешен промоутър на редица запомнящи се проекти в ентъртеймънт индустрията. Тази есен спектакълът се проведе в три държави под ръководството на The Locals и директорът на продукцията Владислав Рашков. Продукцията бе видяна от хиляди зрители в Атина, Белград и София. След фурорът, който предизвика с турнето си агенцията подготвя занапред нови дати в София и още държави. Очаквайте подробности скоро.