Джейк Джиленхол и Оскар Айзък ще си партнират във филм на Бари Левинсън, проследяващ "трудното" създаване на класическата мафиотска драма "Кръстникът".

Айзък ще ще превъплъти в образа на режисьора ѝ Франсис Форд Копола, а Джиленхол ще играе продуцента и шеф на студио "Paramount Pictures" Робърт Еванс.

"Кръстникът" (1972) е считан за един от най-великите холивудски филми. Новата драма "Франсис и Кръстникът" обаче ще покаже как класиката е била "на ръба" да не бъде заснета заради напрегнатата атмосфера между Копола и Еванс.

По онова време Франсис Форд Копола е едва 31-годишен, а Робърт Еванс е ръководител на студио с проблеми и не иска да се занимава със "скъпи провали".

Джейк Джиленхол

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Филмът ще покаже как Копола успява да убеди Еванс и "Paramount Pictures" да снима в Ню Йорк, въпреки че оригиналната книга на Марио Пузо е ситуирана в Канзас сити.

"Франсис и Кръстникът" ще проследи и решенията, довели до избора на Марлон Брандо и Ал Пачино за ролите на дон Вито Корлеоне и сина му Майкъл Корлеоне, предава БТА. По това време Брандо е легенда в Холивуд, но отдавна не е снимал хитов филм и освен това е известен като човек, с когото се работи трудно. Пачино все още е сравнително неизвестен и не е изградил името, което впоследствие се превръща в притегателна сила за публиката и "печеливша карта".

Оскар Айзък

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

"От лудостта на продукцията и въпреки всички проблеми тази класика успява да види бял свят", казва Бари Левинсън, известен с работата си над заглавия като "Рейнман" и "Добро утро, Виетнам".

Новата лента и режисьорът ѝ имат подкрепата на Франсис Форд Копола.

Франсис Форд Копола

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

"Всеки филм, с който се заеме Бари, ще бъде интересен и стойностен", казва Копола.

На този етап остава неясно кога ще започнат снимките за филма и кога продукцията ще излезе на екран.

Робърт Еванс и съпругата му Али Макгроу на премиерата на "Кръстникът" в Ню Йорк 15 март 1972 г.

Снимка: Getty Images/Guliver Photos