Епосът на Кевин Костнър и "Paramount" - "Йелоустоун", достигна 12,1 млн. зрители - най-много в седмицата на излъчване. Началото на петия сезон стана най-популярният телевизионен епизод на настоящия сезон.

Постижението на Костнър е впечатляващо, тъй като "Йелоустоун" се излъчва по кабелна мрежа, а не в ефира на големите телевизии като CBS, NBS или ABC. 

Епизодът беше излъчен от няколко оператора. Така 9,4 млн. души са гледали началото на петия сезон само по "Paramount".

"Създадохме сериал, който в началото не беше популярен, но постепенно зае полагаемото му се място", каза неотдавна Костнър в интервю за Асошиейтед прес.

Снимка: Getty Images

"Йелоустоун" е сред най-гледаните сериали в момента и това донякъде се дължи на по-възрастната аудитория, която е свикнала да гледа телевизия по традиционния начин, каза Джоузеф Адалян, редактор на сп. "Vulture". "Хората искат да гледат нещо и да го гледат сега."

Шоуто на Кевин Костнър доказва продължаващата популярност на уестърна като жанр. Донякъде е изненадващо, че сериалът не се е сдобил с имитации.

"Йелоустоун" е изключително популярен в т.нар. червени щати. Щатите с губернатори републиканци - начело с Тексас, гледат сериала на Костнър три пъти повече в сравнение с щатите с губернатори демократи.

Нито един сериал не беше достигал повече от 8 млн. зрители в деня на излъчването, въпреки че аудиторията обикновено се увеличава с отложеното гледане. "Младият Шелдън" на CBS достигна 7,14 млн. зрители.