Габриела Хърст превърна в празник представянето на последната си колекция за "Chloé", танцувайки щастливо заедно с поканената група от школата по самба "Мангуейра", като показа без задръжки радостта си от приключилия ангажимент.

Представената от нея колекция в Седмицата на модата е не толкова новаторска, колкото обединяваща хитове от тригодишния ѝ престой начело на френската марка. В бележките си за нея Хърст я нарича закриване на своята "модна антология" в "Chloé". Начело на бранда тя изведе на преден план устойчивостта и климатичния активизъм.

За пролетта на 2024 г. дизайнерката изследва "силата на индивидуалното действие като форма на загриженост за околната среда" и напомня за природата чрез цветята и растенията.

"Какво по-добро можем да намерим от забележителното инженерство на растения и цветя? Тези изключително важни производители на кислород, от които зависим, са лъчезарно представяне на самия живот", пише Хърст в бележките си.

Колекцията отдаде почит и на традициите на модната къща - чрез майсторската изработка и реинтерпретация на чантички, предложени от основателката й Габи Агион. Някои от сандалите и обувките напомнят на създадените от Карл Лагерфелд за "Chloé" през 1993 г.

"Най-големият страх на много от колегите ми е, че когато се фокусират върху нещо ново, те напускат дома си и не се развиват, но и "Chloé", и GH се развиват едновременно", каза Габриела Хърст пред вестник "Women's Wear Daily". На въпроса дали иска да оглави друга голяма модна къща, отговорът ѝ е, че предпочита собствената си марка.

"Трябва да се съсредоточим върху GH, откриваме магазин в Лос Анджелис, търговията на дребно се увеличава, цифрите са луди. А аз съм луксозен дизайнер, който е различен от модния дизайнер. Един луксозен дизайнер се развива. Аз не се занимавам с тенденции. Аз се развивам в собственото си време. Моите приоритети са материите и качеството и аз имам клиенти, които искат това, което правим".

Едноименната си марка тя учредява през 2015 г. Колекциите за нея представя на Седмицата на модата в Ню Йорк. Те са изработени много качествено, често с иновативни материали, като антирадиационна материя, която предпазва от излъчването на мобилните телефони, свръхфина мериносова вълна и лен, обработен с алое, който го омекотява и придава на тъканта свойството да овлажнява кожата, припомня БТА. Устойчивостта е един от основните ѝ принципи. Нейна запазена марка са трикотажните рокли с процепи.

Габриела Хърст е родена в Уругвай през 1976 г. Тя израства в ранчото на семейството си. Учи в Британското училище в Монтевидео. Бакалавърска степен по комуникации получава в частния университет ОРТ в уругвайската столица. Когато се дипломира, заминава за Париж, а след това за Ню Йорк, където учи сценични изкуства. Започва да работи като дизайнер през 2004 г.

Сред клиентките на Габриела Хърст са Джил Байдън, Анджелина Джоли, Лора Дърн, Дакота Фанинг, Селена Гомес, Ан Хатауей, Деми Мур, Ема Стоун, Ема Уотсън, Меган Маркъл, Джулия Робъртс, Лейди Гага, Амал Клуни, Ума Търман.