Paramount Pictures се присъедини към другите големи холивудски студиа и съкращава времето от 90 дни, в което традиционно продукциите им се излъчва в киносалоните, преди да бъдат пуснати на стрийминг платформи, съобщи Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Компанията "ВаякомСиБиЕс" обяви, че някои от филмите на студиото, сред които "Мисията невъзможна 7" и "Нито звук 2" ще излязат на платформата "Paramount +" след 45 дни прожекции по кината.

Като всички студиа миналата година, и Paramount трябваше да се адаптира. Студиото продаде някои от филмите си на стрийминг платформи. Така "Процесът срещу Чикаго 7" отиде при "Нетфликс" и "Пристигане в Америка 2" - на "Амазон", но големите заглавия, сред които "Мисията невъзможна 7" и продължението на "Топ Гън", бяха запазени за традиционни прожекции в киносалоните.

"Нито звук 2" бе забавян няколко пъти през измилата година. Първоначално бе обявено, че излиза миналия март, но бе изтеглен от програмата, след като кината в цяла Америка започнаха да затварят. И тази продукция, и "Мисията невъзможна 7" на този етап са насрочени за прожекции в кината през есента на тази година.

Пандемията бързо промени бизнеса на Холивуд. Преди това собствениците на кина настояваха да се спазва срока от 90 дни за прожекции на новите заглавия, но повечето от тях бяха принудени да приемат промени по време на пандемията. През последните няколко месеца Universal се договори с доста вериги киносалони за съкращаване на времето, запазено за прожекции. Warner Brios. и Warner Media пък решиха да пускат филмите си едновременно по кината и на платформата HBO Max.

Налице е и натиск за бързо излъчване на първокласно съдържание на стрийминг платформите. Paramount + тръгва на 4 март и ще се конкурира за вниманието и таксите на потребителите с Netflix, Hulu, Disney+, Apple TV+ и HBO Max. Няколко филма ще отидат директно на стриймнг платформата, сред тях са "Paranormal Activity'' и нова версия на "Pet Sematary'. компанията има договор и с EPIX, който ще добави хиляди други заглавия към Paramount+.