Южнокорейската момчешка банда BTS внася 3,6 милиарда долара (4,1 трилиона вона) в икономиката на страната всяка година, което е равно на приноса на 26 средно големи компании.

Всеки 13-и турист е посетил през 2017 година Южна Корея заради певците с цветни прически, отбелязва изследователският институт "Хюндай". Популярни с детския си външен вид и изключително добре подготвената танцова хореография, момчетата от BTS се превърнаха в най-известния и ценен музикален износ на страната.

Името на групата е акроним и означава непробиваемите бойскаути. По-рано тази година седемте момчета станаха първата кей-поп банда, оглавила класацията Топ 200 на "Билборд" за албуми, което е признак, че жанрът става все по-популярен в света. Тази популярност помага да се утвърди имиждът на марките на южнокорейските продукти в чужбина, посочва институтът, а това превръща BTS в ценен икономически актив.

Изследователите смятат, че около 800 000 туристи са избрали да посетят Южна Корея миналата година заради BTS, което е над 7 % от всички посетители на страната. Износ на потребителски стоки, като дрехи, козметика, храни, на стойност над 1 милиард долара също се свързват с тях, посочва институтът. Ако BTS запазят популярността си, може да се очаква да генерират икономическа полза на стойност 41,8 трилиона вона през следващите 10 години, допълва институтът.