Телевизията на Слави се похвали с милионна аудитория след старта си
Близо 1,5 млн. гледали шоуто на Трифонов
Телевизията на Слави Трифонов обяви първите данни за интереса на зрителите към програмата на новата медия, чийто сигнал тръгна на 1 ноември в ефира, но официалният старт на програмата бе в понеделник - на 4 ноември.
Според данните на Be Media Consultant при старта на 7/8 TV общо достигната аудитория (Reach %) в часовия пояс 19:00 - 23:45 на национална база във възрастовата група 15 -70 г е 1 милион 456 хиляди и 120 зрители, което 28.8 % Reach.
Безспорен лидер в гледаемостта е "Вечерното шоу на Слави Трифонов" с достигната аудитория (Reach %) - 1 милион 36 хиляди и 470 зрители.
На второ място е "Вечерта на актьорите" с достигната аудитория (Reach %) - 1 милион 11 хиляди и 200 зрители.
За сравнение по официални данни на агенцията мереща bTV, предаването "Фермата" е гледано средно от 909 хиляди и 120 зрители, което е 127 350 по-малко.
Публицистичното предаване "Студио Хъ" с Камен Воденичаров е с достигната аудитория 687 хиляди и 600 зрители. За сравнение публицистичното предаване "Лице в лице" по данни на мерещата го агенция, вчера е гледано средно от 524 хиляди и 400 зрители, което е 163 200 по-малко.