Телевизията на Слави Трифонов обяви първите данни за интереса на зрителите към програмата на новата медия, чийто сигнал тръгна на 1 ноември в ефира, но официалният старт на програмата бе в понеделник - на 4 ноември.

Според данните на Be Media Consultant при старта на 7/8 TV общо достигната аудитория (Reach %) в часовия пояс 19:00 - 23:45 на национална база във възрастовата група 15 -70 г е 1 милион 456 хиляди и 120 зрители, което 28.8 % Reach.

Безспорен лидер в гледаемостта е "Вечерното шоу на Слави Трифонов" с достигната аудитория (Reach %) - 1 милион 36 хиляди и 470 зрители.

На второ място е "Вечерта на актьорите" с достигната аудитория (Reach %) - 1 милион 11 хиляди и 200 зрители.

За сравнение по официални данни на агенцията мереща bTV, предаването "Фермата" е гледано средно от 909 хиляди и 120 зрители, което е 127 350 по-малко.

Публицистичното предаване "Студио Хъ" с Камен Воденичаров е с достигната аудитория 687 хиляди и 600 зрители. За сравнение публицистичното предаване "Лице в лице" по данни на мерещата го агенция, вчера е гледано средно от 524 хиляди и 400 зрители, което е 163 200 по-малко.