Тейлър Суифт надделя над Мартин Скорсезе в бокс-офис класацията
Концертният й филм е на първо място, "Убийците на цветната луна" се нареди втори
Концертният филм "Taylor Swift: The Eras Tour" за турнето на певицата Тейлър Суифт запази челната си позиция в бокс-офис класацията на Северна Америка, оставяйки зад себе очаквания с интерес "Убийците на цветната луна" на режисьора Мартин Скорсезе, съобщават световните осведомителни агенции.
През втория си уикенд на екран филмът за турнето "Eras" на Суифт реализира приходи от 31 милиона щатски долара от продажбата на билети в киносалоните на САЩ и Канада, благодарение на които запазва първенството си.
Вълната от ентусиазъм, обхванала феновете на Тейлър Суифт след излизането на "Taylor Swift: The Eras Tour" на екран, стана причина новият филм "Убийците на цветната луна" на Мартин Скорсезе да не успее да изплува на върха, отчитайки постъпления от 23 милиона щатски долара през дебютния си уикенд по кината, казват експертите.
Въпреки това анализаторите отчитат, че това е добър старт за лентата на Скорсезе, получила отлични отзиви от критиката. Продукцията "Убийците на цветната луна" отбелязва третия най-касов дебютен уикенд за филм на именития режисьор след "Злокобен остров" (41 милиона щатски долара през 2010 г.) и "От другата страна" (26,9 милиона щатски долара през 2006 г.)
Епичната продукция с продължителност 3 часа и 26 минути, която събира на екран двамата любими актьори на Мартин Скорсезе - Робърт де Ниро и Леонардо Ди Каприо, разказва за убийствата на индианци от племето осейдж в Оклахома в началото на 20-и с цел да се завладее петролното им богатство.
Третата позиция заема "Екзорсистът: Вярващият", който излезе на екран 50 години след оригиналния хорър. През изминалия уикенд продукцията реализира постъпления в размер на 5,6 милиона щатски долара.
Челната петица в бокс-офис класацията на Северна Америка се допълва от два анимационни филма - "Пес патрул: Супер филмът" и "Кошмарът преди Коледа" по идея на Тим Бъртън, който след 30 години отново излезе на екран. Приходите от продажбата на билети за двете продукции в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда възлизат съответно на 4,5 милиона щатски долара и 4,1 милиона щатски долара.