Дизайнерът Томи Хилфигър представи колекцията си на Нюйоркската седмица на модата под формата на парти в популярен бар, като Куестлав беше диджей, а Джон Батист изпълни серенада за Ана Уинтур на мелодика под погледа на събралите се знаменитости, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

За ревюто легендарният ресторант Grand Central's Oyster Bar беше преобразен в клуб "Томи". В колекцията преобладават обемни дрехи в стил 90-те години на миналия век. Докато гостите отпиваха коктейли, Хилфигър се придържаше към това, което познава: трикотажни ризи за ръгби, блейзъри, якета от велур и шарка рибена кост. Дамските палта са от вълна, каре и туид в земни тонове. Имаше мини роклички от кашмир и груб пуловери.

Дизайнерът заложи на продаваема мода. На предварителното представяне на колекцията си в офисите си на Медисън авеню той каза, че основните му пазари са Германия, Франция, Италия, Англия, Турция, Скандинавия, Гърция.

Хилфигър лансира едноименната си марка през 1985 г. в Ню Йорк. Корпорацията PVH я придобива през 2010 г.