Алиша Кийс посвети песен на героите, които се борят с Covid-19
Носителката на 15 награди „Грами“ сключи партньорство със CNN за световната премиера на видеото към песента, като част от кампанията „Героите на CNN“
Международната музикална икона Алиша Кийс успя отново да стопли милиони сърца и да им подари надежда, с новия си емоционален сингъл "Good Job", издаден в чест на невъзпятите герои на нашето време. Носителката на цели 15 награди "Грами" пише песента миналата година, заедно със съпруга си, супер продуцента Swizz Beatz, хит мейкъра The Dream и Avery Chambliss, и ще я включи в предстоящия си едноименен албум ALICIA, който излиза по-късно тази година. За световната премиера на видеото към парчето, Кийс сключи партньорство със CNN за кампанията им за борба срещу COVID-19.
Още по темата
"Good Job" е първоначално посветена на всички невъзпяти герои в живота на Алиша, като майка ѝ, която се мъчи да я отгледа сама в Ню Йорк, както и много други хора, които често остават незабелязани и пренебрегнати от обществото. Кийс решава, че глобалната пандемия, в която всички се намираме, е най-подходящият момент да издаде парчето и да отправи послание към хората.
"Независимо дали се борите на първа линия в болниците, или едновременно с работа, отглеждане на семейство и обучение на деца вкъщи, разнасяте поща, храна и пратки, или се борите с лични проблеми заради COVID-19, разбирам ви. Виждаме ви, обичаме ви и ви благодарим", споделя певицата.
Парчето ще бъде използвано и за музикална тема на кампанията "Героите на CNN", която чества обикновените хора, превърнали се в спасители по време на пандемията. Днес всички зрители ще бъдат поканени да споделят снимки и видеа на хора от техните общества, които вършат полезни дела, за да направят света по-добро, здравословно и безопасно място. Всяка седмица CNN ще излъчва колекция с героите по телевизията, както и в дигиталните и социалните си платформи.
"Парчето на Alicia перфектно улавя най-позитивното от всичко, което виждаме и преживяваме по време на тази пандемия - нормални хора, които се активизираха максимално, за да откликнат и помогнат на света, който има най-голяма нужда от тях сега", коментира Jeff Zucker, председател на WarnerMedia News & Sports. "За нас е чест да си партнираме с Alicia и да споделим вдъхновяващата ѝ работа със света, оказвайки благодарност на всички тези герои."