Риалити звездата Ким Кардашиян отново намери начин да привлече вниманието към модния си бранд SKIMS, залагайки за новата си рекламна кампания две от най-сексапилните тв икони на 90-те - Кармен Електра и Джени Макарти.

Кадрите с блондинките, позиращи в бански костюми на марката, успяха да нажежат страстите в мрежата и за пореден път доказаха, че всяка жена може да изглежда секси, независимо от възрастта. 50-годишната Джени и 51-годишната Кармен се събраха да заснемат фотосесия, вдъхновена именно от 90-те, в която двете мият спортна кола, държат електрическа китара и ядат сладолед.

В интервю Макарти обясни, че се е съгласила да се включи в проекта веднага щом разбрала, че ще си партнира с Кармен, с която са близки приятелки още от зората на кариерите им. Бившата Спасителка на плажа също потвърди, че двете много се обичат и за нея е било удоволствие да работи с толкова близък до нея човек.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Блондинките обясниха, че да позират по бански на 50, не е бил никакъв проблем и са го направили със същата лекота, с която, когато са били 20-годишни. "Единственото, което се е променило за мен с възрастта, е по-силната увереност, която съм придобила. Ако преди се стараех да удовлетворя желанията на всеки човек от екипа, сега повече се заявявам", откровена е Джени.

"Да, сега гласът ни много повече се чува. Можеш по-уверено да заявиш как се чувстваш. Да позирам днес по бански е същото като преди - аз винаги съм имала своите малки страхове по отношение на тялото ми и това продължава и до днес", допълва Електра.

Кармен и Джени похвалиха и работата си с Ким Кардашиян, която определиха като истински лидер с уникален бизнес нюх.